۱۳۹۲ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

یون شی یون در سریال چینی رشته خوشحال


ای جونم! یون شی یون - گل پسر عزیز من - قبل از اینکه در سریال دوست داشتنی " گل پسر همسایه " بازی کنه و  آرزوی داشتن یک " انریکه " در همسایگی رو در دل همۀ دختر ها بکاره به چین رفته بود تا در یک سریال به اسم " رشته خوشحال " (Happy Noodle) بازی کنه. این سریال که قراره به زودی پخش بشه در مورد یک  پسرکره ای-چینیه که می خواد سرآشپز بشه و برای پیدا کردن خانوادۀ واقعیش راهی چین میشه و اونجا با مسایل زیادی از جمله عشق و دعواهای ارث و میراث و ... مواجه میشه. متاسفانه این سریال اولاًچینیه و من علاقۀ خاصی به سریالهای چینی ندارم و ثانیاً داستانش به نظر خیلی چرت و پرت میاد بنابراین با کمال ناراحتی باید بگم که احتمال دیده شدن این سریال توسط من منفیه یکه:( 
اما خب این عکسها به قدری شیرین و دوست داشتنی بودن که دلم نیومد با شما قسمتش نکنم. امیدوارم خوشتون بیاد:)









۷ نظر:

  1. تو این عکسا هم بانمکه.
    یون شی یون بانمک.....
    RAZI NAHAL

    پاسخحذف
  2. عزیزم وبت با فی...لتر ش..کن باز میشه :(
    بدون اون باز نمیشه :(

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیزم آخی ! می دونم ولی متاسفانه کاریش نمی تونم بکنم :(

      حذف
    2. سلام عزیزم نمیشه یدونه عدد یک جلوی آدرس بزاری تا بشه بدون فی...لتر بازش کرد معمولا بیشتر وب نویسا اینکار رو میکنن. :(

      حذف
    3. آخه من بلد نیستم :((( ولی می پیرسم ببینم میشه کاریش کرد یا نه :)

      حذف