۱۳۹۳ مرداد ۴, شنبه

برای اطلاع


دوستان گل و دوست داشتنی خودم
راستش بعد از کلی فکر کردن و کلنجار رفتن با خودم بالاخره تصمیم گرفتم که این وبلاگ ریزه میزه رو هفته آینده بالکل پاکش کنم. خیلی دلایل زیادی برای این کارم دارم که بهتره در موردشون صحبت نکنم... مرسی که تو این مدت با من بودید، نظرات من رو خوندید و نظراتتون رو برام گذاشتید. من از خوندن تک تک نظرهاتون حتی اونهایی که خیلی لحن تند و توهین آمیزی داشتند لذت بردم. همین که اونقدر برام وقت میذاشتید و نظرتون رو می نوشتید یک دنیا برام ارزش داشت.
قبل از اینکه برم فقط چون به ملیح قول داده بودم که در مورد سریالهایی که جدیداً دارم می بینم بنویسم خیلی خلاصه در موردشون میگم:

1- پاسخ به 1994: کامل دیدم. خیلی خوشم اومد. یک کم طولانی بود ولی خیلی شیرین و دوست داشتنی بود. من هم عاشق اوپا بودم و هم چیل بونگ. 
2- ازدواج بدون قرار گذاشتن: 6 قسمت رو تا حالا دیدم و خیلی سرگرم کننده است. فوق العاده نیست ولی من رو خیلی می خندونه. با سریالهای دیگه متفاوته و از این لحاظ به نظرم خیلی خوبه.
3- پادشاه دبیرستان : دو قسمتش رو دیدم و اصلاً دوستش نداشتم. از شخصیت زن این سریال که فوق العاده دست و پاچلفتی و بی عرضه است اصلاً خوشم نیومد و واسه همین هم بقیه اش رو هم نگاه نمی کنم.
4- اشکال نداره این عشقه: دو قسمتش رو دیدم. کاملاً متفاوت از سایر سریالهاست. کاملاً بزرگسالانه است و دیدنش رو اصلاً به نوجوانها توصیه نمی کنم. من ازش خیلی خوشم اومد.

دوستتون دارم و برای همتون یک زندگی شاد و فوق العاده همراه با یک شخصیت نقش دوم مرد دوست داشتنی آرزو می کنم.
خداحافظ چینگوهای من   

۵۶ نظر:

  1. معتقدم که هیچ چیز همیشگی نیست
    سلام ، من هر وقت مطالبت رو میخوندم دوستشون داشتم؛ خیلی از فیلم هارو فقط به خاطر اینکه گفته بودی خوبن دیدم خیلی ها رو بنا به دلالیلی گفته بودی ندیدم بخاطر خیلی از مطالبت خندیدم.
    نمی دونم چرا میخوای بری ولی حتما دلتنگت میشم. هرجا میری وهر کاری میکنی آرزو بهترینها رو برات دارم.
    خداحافظ دوست نادیده عزیز من

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست نادیده عزیز من :)
      مرسی از این همه لطفت. یک دنیا برام ارزش داشت که نوشته های من رو می خوندی... واقعاً ممنونم
      امیدوارم تو هم هر جا هستی شاد و سلامت و موفق باشی :)

      حذف
  2. نه!!! شیرینا خواهش می کنم این کار رو نکن. باشه؟ باشه؟؟ باشه؟؟؟ آخه چرا می خوای این وبلاگ رو ببندی؟ ما که این همه دوستت داریم. خواهش می کنم دوباره خوب در این مورد فکر کن. اگر الان کار داری یک مدت ننویس ولی هر وقت تونستی دوباره بیا. من خیلی نوشتنت رو دوست دارم. این کار رو نکن. خب؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام گلسای نازنینم
      راستش خیلی در این مورد فکر کردم. نوشتن رو واقعاً دوست دارم ولی نمی دونم چرا، تازگیها نوشتن برام خیلی سخت شده... باشه چشم، باز هم روش فکر می کنم :)

      حذف
  3. چرااااااااااااااااااااااااااااااا اخه من هر هفته سر میزدم برای دیدن پست جدید حتی سریال که میدیدم بعد دیدنش میومدم نقدایی که قبلا کردی رو میخوندم یعنی هر پستو حدود چهار دفعه خوندم خیلی هم خودت دوست داشتنی هستی هم نوشته هات کاش اقلا دیلیت نکنید من دوباره قبلی ها رو بخونم امیدوارمممممممممممم همیشه سالم و شاد باشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیززززززززززم
      بی نهایت خوشحالم کردی، مرسی از اینکه نوشته هام رو دوست داشتی. یک دنیا برام ارزش داره. باشه سعی می کنم اقلاً وبلاگ رو دیلیت نکنم. بذار ببینم چی میشه. شاید تا هفتۀ دیگه همه چیز برام درست شه و نظرم دوباره عوض بشه. امیدوارم...:)

      حذف
    2. <3 <3 امیدوارمممممممممم همه مشکلات ازت دور بشن بازم بیای اینجا که دله ما برات تنگ نشه

      حذف
  4. ایا میدونی من چقدر به قلمت و وبلاگت علاقه دارم... میخوام بگم نرو اما خودخواهیه اما خوب بهش فک کنم. من که همیشه از خوندن مطالبت لذت بردم..ار این که با علاقه می نویسی و همه ی پست هات فکر شده است... هرجا هستی شاد باشی دختر..کاش بیای و بگی نمیری ♥♥
    ملیح

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیزززززم ملیح جون
      بی نهایت خوشحالم کردی با این کامنت خوشگلت... خیلی برام ارزش داشت. راستش تو این دو روزه که این پست رو نوشتم انقدر همه بهم محبت کردن که کم کم دارم پشیمون میشم که وبلاگ رو ببندم... :) :*

      حذف
  5. شیرینا جان من همیشه از نوشته هات خیییییلی لذت می بردم،در واقع برام مثل یه دوست بودی،یه دوست خیلی خوب.
    امیدوارم که تو زندگیت سالم و موفق باشی عزیزم.بازم راجع بهش فک کن وبلاگ نبند دنیا که ثابت نیست ایشالا ک دوباره برگردی و بنویسی.
    خیییییلی دوست دارم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو که عزیز دل منی، نمی دونی چقدر از اینکه نوشته هام رو می خوندی و برام نظر میذاشتی لذت می بردم. یا وقتی برام اون ویدئو رو فرستادی... یک دنیا برام ارزش داشت. انقدر شماها خوبین که من کاملاً مردد شدم. دوباره دارم روی تصمیمم فکر می کنم...
      منم خیلیییییییییی دوستت ارم. خیلییییی

      حذف
  6. واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    تو رو خدا نگو شیرینا برای چی می خوای بری هرچند که گفتی نپرسیم ولی ما به همین که ماهی یکدفعه به اینجا سر بزنی هم راضی هستیم تو خودت می دونی که تنها وبلاگی که من نگاه می کنم و نظر می ذارم همین جاست .ببین عادت من بود که هروز قبل از هر کاری چک می کردن ببینم پست گذاشتی یا نه بعد سراغ بقیه کارهام می رفتم حالا چطوری باهات ارتباط داشته باشیم .خیلی دلم گرفت نمی دونم از سریال دیدن که منصرف نشدی ولی پشیمان می شی اگر وبلاگ جدید داری آدرسش رو به من می دی وای ناراحتم
    بهاره
    هرشب 2 ساعت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آآآآآ! بهاره؟ بالاخره اسم دوستم رو فهمیدم... انقدر خوشحال شدم که نگو... راستش انقدر همه به من این چند روز محبت کردن که کم کم دارم توی تصمیمم شل میشم! خیلی دودل شدم ... یه وقت هم دیدی پاکش نکردم...
      خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم کردی بهاره جونم :*:*

      حذف
  7. :((((((((((((((((((
    شیرینا میشه ازت خواهش کنم این کارو نکنی؟ آخه چرا؟ بخدا اگه هر 6 ماهی یه پست هم بذاری ما خوشحال میشیم. می دونی چقدر ما هممون این وبت رو دوست داریم؟
    من همۀ پستهات رو حداقل دو بار خوندم. همشون هم دوست داشتم. هیچوقت نظر نمی ذاشتم ولی واقعاً نوشته هات رو دوست داشتم. از وقتی این مطلبت رو خوندم حالم گرفته شده . ای کاش بیشتر در موردش فکر می کردی :((
    مرجان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام مرجان جون
      خیلی خوشحالم کردی که برای اولین بار برام نظر گذاشتی... باشه چشم باز هم در موردش فکر می کنم. ممنون که انقدر به من لطف داری :)

      حذف
  8. سلام شیریناجان
    یکی دوهفته ای میشه اومدم مسافرت(هنوزم درسفرم) امروزتونستم سربزنم بهت،خیلی دپرس شدم از تصمیمی که گرفتی،خودت میدونی که همه
    دوستانی که اینجا میان (+خودم) چقددوستت دارن،ولی بقول ملیح جون:خودخواهیه اگه بخاطررضایت خودمون بخواهیم بهت سخت بگذره،اما
    عزیزم همونطور که میدونی شرایط همیشه یه جور نمیمونه،توهم یه مدتی استراحت کن،بعد تصمیم بگیرکه(خدای نکرده)بری یا (انشالله)بمونی
    :):):)

    ضمیمه:اگه بعدهایه وبلاگ دیگه خواستی ایجادکنی،ماچجوری باخبرشیم؟؟؟؟آدرس ایمیلمونو اینجاواست بذاریم؟....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام طرلان جون
      ایشالا که مسافرت حساااابی بهت خوش گذشته باشه و همچنان هم بهت خوش بگذره...
      راستش از وقتی که این پست رو نوشتم انقدر همه به من محبت کردن که جدی جدی دارم از تصمیمم منصرف میشم. ایشالا اگه خدا بخواد و تا هفتۀ دیگه اوضاع و احوالم بهتر شد که بر می گردم... اگر هم نشد که ..نمی دونم ببینم چی پیش میاد...
      مرسی از این همه محبتت، یک دنیا برام ارزش داره :*

      حذف
  9. سلام شیرینا گلی
    بابا ما تازه وبلاگتو پیدا کردیم و کلی باهاش حال کردیم کجا میخوای بری؟؟؟ حالا نمیشه پیش ما بمونی و مارو تنها نذاری؟؟؟
    حالا اینا رو ولش کن بعد از رفتن تو پارک شی هو و ای سانگ یون چه کنن آخهههههههههههههه.................
    بمون به جان پارک شی هو بمون.......
    نرگس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام نرگس جون
      عزیززززم مردم از خنده وقتی نوشته بودی به جان پارک شی هو بمون!! خیلی بامزه بود...
      باشه ایشالا سعی می کنم بمونم :) :*

      حذف
  10. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  11. نظر لطف شماست شیرینا گلی:******
    واقعا باعث افتخار و مباهات ماست که در خدمت دوست عزیزی همچون شما باشیم و از الطاف و عنایات شما بهره ببریم:)
    مطئناً پارک شی هو و ای سانگ یون هم از اینکه شما تصمیم به ادامه ی این کار می گیرید بسیار خوشحال می شوند:))))))))))))))))))))))))))))

    پاسخحذف
  12. اولا سلام حالت خوبه؟دوما عیدت مبارک و نماز و روزه هات مقبول خدا..سوما آجی چی شده؟چرا میخوای بری؟؟؟اصن مگه دست خودته که بری؟؟اصن چی شد که این فکر اومد به سرت که بری؟؟؟شیرینا من که عاشق نوشته هاتو خودتم..ازت خواهش میکنم نرو.هر وقت که دلت خواست بیا و یه نوشته ای بذار..اما وبلاگ رو پاک نکن..باشه آجی؟؟؟؟؟/ببین چقد طرفدار داری همه هم از رفتنت ناراحت میشن..امیذوارم بیای و زیر نظر من بنویسی تصمیممو گرفتم میمونم

    منا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مناااااااااا جونم
      دلم برات یه ذره شده بود... قربونت برم عید شما هم مبارک. خودت که دیگه می دونی من چقدر دوستت دارم...
      انقدر این نوشته ات به دلم چسبید که نگو...
      باشه تصمیممو گرفتم می مونم :) :* :* :* :* :*

      حذف
  13. هورااااااااااااااااااااا شیرینا گلی میمونه:)))))))))))))))))))))))))))))))))):*******************************

    پاسخحذف
  14. وااااااااااااااای..مرسی عزیزم..خوشحالم که میمونی.بدون هیچ اغراقی دارم میگم وبلاگت یه حس خوبی بهم میده بخدا..خیلی خوشحالم که هستی و میمونی عزیزم
    دوست مجازی نه واقعیت(منا)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وااااااااااای منا جونم مرسییییی واقعاً، خیلی خیلی خوشحالم که یک دوست واقعی مثل تو دارم :* :*

      حذف
  15. نههههههههههههههههههههههههههههههه یه وقت این کارو نکنی شیرینا بی تو هرگززززززز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیییییییییزم، مارال جون، واقعاً خوشحالم کردی. انقدر همه به من تطف داشتن که تصمیمم عوض شد و می مونم ولی فعلا تا یه مدت نمی تونم پست جدیدی بذارم.... :* :*

      حذف
  16. سلام عزیزم من این چند وقته اصلا وقت نکردم به وبلاگت سر بزنم تا امروز که یهو این پستتو دیدم. نمیدونم چرا ولی خیلی ناراحت شدم امیدوارم مشکلاتت هرچی که هست زودتر حل شه تا تو با کلی نقدو....... بازم ما رو بخوندی. ولی همین که تصمیم گرفتی که نری خودش کلی مایه خوشحالیه :) مینا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلااام مینا جونم
      واقعا واقعاً مرسی که این همه به من لطف داری. خیلی برام ارزش داره... ایشالا به زودی بتونم دوباره بیام و با شما دوستای خوبم باشم :) :***

      حذف
  17. سلام شیرینا:)
    ممنون که می مونی..

    یه سوال داشتم!
    راستش من خیلی اهل آهنگ و اینا نیستم.. ولی جدییدا اهنگ قدیمی because I'm not stupid رو گوش کردم و خیلی ازش خوشم اومد.. کیم هیونگ جون خیلی قشنگ خوندتش!..
    از اهنگ های تند هم بدم میاد.. ولی من اینجور سبک های آروم دوست دارم..
    میخواستم ازت بپرسم کدوم خواننده های کره ای بیشتر این مدلی میخونن؟!! آرومی که به دل بشینه!
    به علاوه اینکه میدونی جدیدترین آهنگ های هیونگ جون چیه؟ (ک البته بشه از نت دانلود کرد:D)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام عزیزدلم:)
      راستش برخلاف هنرپیشه ها و سریالها که من خیلی ازشون اطلاع دارم متاسفانه خیلی از خواننده ها خبر ندارم. یعنی خیلیهاشون رو می شناسم ولی آهنگهاشون رو خیلی دنبال نمی کنم. .. یکی از گروههایی که می شناسم و اکثراً آهنگهاشون خیلی آروم و لطیفه 2AM هست. بقیه هر کدوم رو که می شناسم اکثراً اهنگاشون تنده... ببخشید که بیشتر نشد کمک کنم.
      آهان راستی اکثر آهنگها رو از سایت 4shared.com میشه گرفت.

      حذف
    2. راستی Baek Ji Young هم هست. البته خانمه ولی آهنگاش خیلی خوبه و Sung Shi Kyung که آقاست :)

      حذف
  18. سلام شیرینا جان،عزیزم خییییییییییییلی خوشحالم که میمونی.
    این روزا سرم خیلی شلوغه وقت نکردم بیام بلاگت.
    شیرینا همون تو نظرات هم که بیای بگی چه سریالایی رو میبینی و نظرت چیه برای ما کافیه،بابا تو برای ما خیلی عزیزی اصلا یدونه ای ولمون نکنی بریا.

    پاسخحذف
  19. ممنون که برگشتی خیلی گلی

    پاسخحذف
  20. سلام
    ببین ما هنوز هر روز بهت سر می زنیم ها فقط مواظب باش دوباره حرکات انتحاری نکنی از بس تو همه فیلم ها یک صحنه خود کشی داشته دوستم، تو هم تحت تاثیر قرار گرفتی و می خواهی خود زنی کنی
    امیدوارم زودتر زودتر سرت خلوت بشه
    هفته ای 4 ساعت

    پاسخحذف
  21. شیرینای عزیزمممممم سلام خانم گل

    پاکش کنی و کلا ببندیش ؟ :) اگه خسته ای اگه ناراحتی یا هر دلیلی داره باید صبر کنی
    حتی اگه 4 ماه دیگه بیای و بنویسی ، ما منتظرت می مونیم ...

    من تازه میخواستم ازت اجازه بگیرم و برات نقد سریال ها رو بفرستم تا اگه تو اجازه بدی بقیه هم بخونن .....؟؟

    دوستت دارم شیرینای گل
    siahsepid1@gmail.com

    پاسخحذف
  22. وبلاگ نویس مورد علاقه من خوبه ؟
    ملیح

    پاسخحذف
  23. شیرینا کجااااایی؟؟؟؟؟بیا ک این دو قسمت آخر مشکلی نیست این عشقه منو کشت،چقدر عالیه این سریال ،قسمت 14 ک دیگه نگو خیلی گریه ام گرفت :-((( ،جه یول عالی بازی کرد ...........

    پاسخحذف
  24. سلام ببین من بهت هنوز سر می زنم ها
    هر 3 هفته 1 ساعت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلاااااام دوستم
      خوبی؟ مرسییییییییی واقعا، ولی فکر نمی کنم دیگه اینجا رو آپدیت کنم. یه جورایی دیگه حسش رفته... ببخشید واقعا :(

      حذف
    2. ببین دقیقا عین من شدی من که تا صبح سریال می دیدم الان تقریبا 1 ماه و نیم که شاید روی هم 2 ساعت دیده باشم نمی دونم شاید به علت بدبختی هایی که به سرم آمده دیگه زندگی خودم یک پا فیلم شده خدا یا قبلا چه خوش بودم کمکم کن خدایا

      حذف
    3. عزییییییییییزم، آخی :((((
      ایشالا مشکلات تو هم هر چه زودتر رفع بشن، من واست کلیییی دعا می کنم :* :* :*

      حذف
  25. خسته
    بعد از چند وقت آمدم به صفحه ات سر زدم ولی هنوز خبری نیست نمی دونم من هم دیگه سریال نگاه نمی کنم نمی دونم به خاطر شرایطمه یا کلا دیگه موضوعات تکراری شده؟
    دوه ماه یک ساعت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلااااام دوستم
      چطوری؟؟؟ کلی دلم برات تنگ شده بود... ایشالا که مشکلاتت زود زود حل شه و دوباره سریال دیدنو شروع کنی. من راستش اتفاقا این چند وقته خیلی سریال دیدم ولی خیلی تنبل شدم و حوصله نوشتن دربارشون رو ندارم. الان دو تا سریال رو دوست دارم یکیش زندگی ناتمام (میسانگ) اسمشه که عاااااااشقشم واقعا و یکی هم پینوکیو که اونم دوستش دارم. البته هیچکدوم هنوز تموم نشدن ولی تا الان که هر دوشون خیلی خوب بودن. اگه تونستی ببینشون حتما.
      مرسی که هنوز به اینجا سر می زنی ♡♡♡

      حذف
    2. وای مرسی که جوابم رو دادی من رو از اون حال خارج کردی و به اون روزا برگشتم مرسیییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم ما رو تنها نذار هرچند که من سریال نمی بینم ولی از نوشتنت لذت می برم
      دوستمممممممممممممم بای

      حذف
    3. عزییییییییییزم :* :* :*
      چشم، حتما، ایشالا تا دو هفته دیگه حتما یه پست جدید میذارم :))

      حذف
  26. سلام شیرینای عزیزم. هردفه که میامو میبینم بازم نیستی کلی نا امید میشم هزار دفه واست پیام گذاشتم ولی نمیدونم چرا نمیشه. امیدوارم اینبار بشه چون دلم خیلی برا حرفاتو نوشته هات تنگ شده. منم سریال زیاد دیدم ولی از یکی دوتاشون بیشتر خوشم نیومده . عاشق پینوکیو شدم... باورم نمیشه این همون پارک شین هه وارثان باشه که چش دیدنشو نداشتم!ولی با دال پو انقد دوس داشتنی شدن که واسشون ذوق میکنم. امیدوارم راجع به پینوکیو چیزی بنویسی چون واقعا سریال ناز و دوس داشتنییه. شیرینا عاشقتم پس خاهش میکنم از نوشته های قشنگت مارو محروم نمن.مرسی.(razi

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام راضی جوووووونم
      خوبی؟؟خیلییییی دلم برات تنگ شده بود. راستش خودم هم خیلی تو فکرم که یه مروری واسه سریالایی که این چند وقته دیدم بنویسم ولی تنبلی اجازه نمیده ؛)
      بخصوص زندگی نا تمام و پینوکیو که خیلی دوستشون دارم. کلی خوشحال شدم که تو هم از پینوکیو خوشت اومده. واقعا ناز و دوست داشتنیه و چوئی دال پو و این ها خیلی به هم میان...
      سعی خودمو می کنم که تا دو هفته دیگه حتما یه پست جدید بذارم.
      خیلی خیلی دوستت دارم راضی گلم :* :* :*

      حذف
    2. وایییییییییییییییییییی جواب دادی؟؟ مرسی عشقم.. خیلی خوشحال میشم اگه پست بزاری شیرینای شیرینم. razi

      حذف
  27. شيرينا،، دوست نازم،، يادت باشه من فراموشت نکردم،، هنوز هم خاصتريني،، اميدوارم پياممو روزي ببيني،، شايد چهار سالي شده باشه?! Razi

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها


    1. راضی عزیز دلم، من از بس اینجا رو چک نکرده بودم پسووردم رو فراموش کرده بودم، ویروز که پیغامتو دیدم به هر زور و ضربی بود سعی کردم دوباره بتونم وارد شم و خدا رو شکر شد!! هورااااا:)))) منم کلیییی دلم برات تنگ شده مهربونم. الان تو اینستاگرام یک پیج دارم، البته هیچ ربطی به سریالهای کره ای نداره ولی نقاشیهام و نوشته هام رو توش میذارم. اگه اینستاگرام داری و دوست داشتی، بیا اونجا. آدرسش اینه
      sargarmihaye_shirin
      خیلییی دوستت دارم و مرسی که انقدر خوب و مهربونی و بعد از این همه مدت منو فراموش نکردی، کلی بوس و ماچ و بغل


      حذف
  28. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف