۱۳۹۳ بهمن ۱۰, جمعه

عکسهای پشت صحنه سریال شفا دهنده (Healer)


سریال  Healer (شفا دهنده) رو حتماااااا ببینید. عااااالیه. از اون سریالای معتاد کننده است. من که در حال حاضر وحشتناک عاااشقشم.  البته فکر نکنید هنری و این حرفاستا! اصلاً. کاملا کلیشه ای و با سوژه هاییه که تا بحال بارها و بارها در سریالها و فیلمها (کره ای و غیر کره ای) تکرار شدن. اما کی گفته کلیشه چیز بدیه؟ وقتی پرداخت به یک داستان کلیشه ای  با نویسندگی خیلی خوب و بازی هنرپیشه هایی که کمیستریشون در حد انفجاره  همراه بشه حاصلش سریالی میشه که بیش از حد سرگرم کننده است و شما رو ساعتها جلوی تلویزیون میخکوب می کنه... گاهی شما رو از ته دل می خندونه، گاهی باعث میشه مثل یک آدم عاشق مثل دیوونه ها فقط لبخند بزنید، گاهی اشکتون رو در میاره و گاهی هم مثل الانِ من قلبتون رو از استرس روزها به تالاپ تولوپ میندازه. هنوز 4 قسمت از این سریال مونده و من واقعا نمی دونم قلبم توانایی این همه استرس رو می تونه داشته باشه یا نه! اگه تا دو هفته دیگه هیچ خبری از من نشد بدونید که در اثر فشار ناشی از انتظاربرای قسمتهای جدید این سریال قلبم منفجر شده!











Credit to different sites on the internet

۳۲ نظر:

  1. سلام به محض اینکه هیلر رو پبشنهاد کردی سریع رفتم دیدمش خیلی خوب بود فکر کنم از این بعد برای طرفدارای سیتی هانتر یه رقیب خوب باشه!!!!!!البته اخر سیتی هانتر هم بهتر تموم شد و هم هیچی بی جواب نموند ولی اخر هیلر بعضی چیز ها رو نفهمیدیم وبعضی اتفاقات قابل باور نبود وبه نظرم می تونستن بهتر ببندنش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو هیلر عاشقانه اش کمی بهتر شکل می گرفت ولی تو سیتی هانتر بدمنش که پدر لی می مین هو میشد خیلی قوی تر می کرد کار رو..البته تکنولوژی و روند قسمت های رازالود وجاسوسی و هیجانی هیلر بهتر بود هر چند سکانس اکشن تن به تن در خشنانی مثل صحنه ی فایت تو راه پله با موسیقی و تک نور در حال هرکت چراغ اویز(عجب توصیفی) در سیتی هانتر ندیدم اما قسمت جاسوسی هیلر رو در کل بهتر می دونم و نهایتا اتفاثات دراماتیک پر بار تری رو در فیلمنامه سیتی هانتر دیده بودم مثل نجات دختره از سقوط بعد از تیر اندازی بهش و البته شخصیت دوم خیلی خوب دادستان در سیتی هانتر که در هیلر اون خبرنگار مشهور که رییسشون هم شد به پای اون نمی رسید...در مجموع من سیتی هانتر رو برتر می دونم....
    از اونجایی که من ماه های ابتدایی سال بعد, بعد از سال ها تحصیل عازم اجباری هستم(مثل این بازیگر های کره ای فقط فرقش اینه که بود و نبود من هیچ تاثیری نداره)!!!!!!!!!!!!الان کلا فراغت محض دارم و هر روز یک سریال رو میبینم می خواستم دوباره مزاحمت بشم و راهنمایی ازت بگیرم:
    اون سریال هایی که پیشنهاد کرده بودی رو دیدم بسیار ممنون که واقعا درست و بجا بودن.از اون ها فقط اون غمگین های قدیمی رو ندیدم چون اول رفتم سوناتای زمستانی رو دیدم تو قسمت اولش که در عرض 5 دقیقه دو بار بوم صدا اومد تو قاب تصویر منو زده کرد با این حال به خاطر تو شما هم که شده بود 8 قسمتش دیدم و نهایتا تا اینجا تنها سریال کره ای شد که نیمه رهاش کردم!ساختش افتضاح ضعیف بود شاید داستان خوبی داشت ولی بد ساخت بود!!!!(من با سریال ها وفیلم های قدیمی مشکلی ندارم و حتی از دهه 60 و 70 میلادی هم نگاه میکنم ولی سوناتا کیفیت ساخت ضعیفی داشت).بقیه همه رو دیدم که بهترینشون کافی پرینش بود البته...اما سوال جدیدم:
    الان دقیقا فهمیدم از کره ای ها چی می خوام!عاشقانه محض!!!!!!!!!!!!!یعنی یک سریال فوق العاده مثل زندگی ناتمام با تمام کیفیتش نمی خوام چون مدل های امریکایی بهتری ازش دیدم سریال رازامیز و هیجانی مثل بازی دروغین یا بهتر از اون برایدل ماسک نمی خوام چون اون هم صد برابر باحال ترش دیدم و همچنان دارم می بینم و...من از سریال های کره ای یک روایت عشق می خوام.چون این ها شرقی هستند بسیار فرهنگشون و تعریقشون از عشق بیشتر به تعریفی که حد اقل خودم دارم نزدیک تره...هرگز تو سریال های هالیوودی عشق نمی بینم به هیچ وجه حتی عاشقانه ترین فیلم هاشون هم جنس عشقشون رو دوست ندارم ...ولی این کره ای ها خیلی خوب عشق رو نشون میدن نه فقط عشق زناشویی بلکه عشق در خانواده و دوستان و البته بهترین نوعشون همون بین زن ومرد....حالا با این اوصاف و زیاده گویی های من سریال های که واقعا عشق رو نشون بدن عشق واقعی رو ...ببین مثلا گل پسر همسایه یک حالت لوس یا نوجوونی بود که این نوع رو دوست ندارم نه اینکه در مورد نو جوون ها نباشه بر عکس پاسخ به 97 خیلی عالی بود.نوجوون بودن ولی بچه بازی نبود...چه طوری بگم یک عاشقانه ای مثل کافی پرینس یا رابطه ی عاشقانه ی پنهانی و یک پله پایین تر از ایندو دوست دخترم روباهه و مرد شاهزاده که بعد از فیلم هم ساعت ها به اون هستی و بود عشثشون فکر کنم...چند تا سریال این مدلی معرفی کنی ممنون میشم ( البته عشقشون متن اصلی داستان هم اگه باشه که دیگه عالیه یعنی مثل صدایت را می شنوم یا همین هیلر یا پینوکیو که رابطه ی خوب رو نشون می دن ولی اصل ماجرا یه چیز دیگه است نباشه یه جورایی این ویزگی شبیه سوال دفعه قیلیه ولی کاملتر!!!)))
    پیشاپیش ممنونم معراج...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست خوبم
      اولا ممنون که نظر میذاری، ثانیا امیدوارم سربازی خوبی داشته باشی و به سلامتی تمومش کنی. ما هم از اینجا تو دلمون دورادور بدرقه ات می کنیم :)
      چه سوال سختی پرسیدی، یه ساعته دارم بهش فکر می کنم ببینم چه سریال خیلی عاشقانه ای دیدم... اگه از پاسخ به 1997 خوشت اومده پس از سری دومش پاسخ به 1994 هم حتما خوشت میاد.اونم قشنگه.
      والس بهاری، عطر خوش تابستان هم عاشقانه ان ولی من خیلی دوستشون ندارم، به نظرم خسته کننده بودند. چند وقت پیش یک فیلم عاشقانه دیدم که بد نبود ولی الان اصلا اسمش یادم نیست. بذار برم سرچ کنم اسمشو که فهمیدم برات می نویسم.

      حذف
    2. آهان اسمش این بود
      A moment to remember
      حالا باز هم فکر می کنم ببینم باز هم سریال عاشقانه ای یادم میاد یا نه

      حذف
  2. واى من عاشقشممممم هيلر خيلى جذابه 😝

    پاسخحذف
  3. چررررررررررررررررررررا اپدیت نمی کنی

    پاسخحذف
  4. سلام شیرینا جونم. باور کن انقد ذوق زده م که بالاخره قسمت نظرات برام باز شد که نگو...چقد دلم میخاست وقتی پستتو دیدم نظر بدم! من این سریالو ندیدم ولی حتما میبینم راستی زندگی ناتمامو دیدم واقعا زیبا بود از کره ایا بعید بود من انقد گوره رو درک میکردم که عصبی میشدم تک به تک شخصیتاشو دوست داشتم و اصن باهاشون زندگی میکردم و الانم درگیر سریال هیون بین هستم و پشیمونم که چرا دارم همزمان میبینمش.. میدونی چون یکی از عزیزترین کس زندگیم اختلال شخصیتی داره میفهمم که چقدر هیون بین قوی بازی میکنه بعضی صحنه هاشو گریه میکنم و کامل درک میکنم ولی فیلمش ضعفایی هم داره اما خب خیلی منو تحت تاثیر قرار داده .هیون بین عاااشقتم وخواهش میکنم پیر نشو.... شیرینا توام خاهش میکنم همیشه بمون و حتی اگه سالی یه بار هم باشه بیا سر بزن.چون من فقط فیلمای پیشنهادی تورو نگاه میکنم و تنها سرگرمی و دلخوشیم همین دنیای کوچک{شایدم خیلی بزرگ}کره ایه... (razi

    پاسخحذف
  5. راستی اگه میبینی گاهی اوقات جواب نمیدم یا نظر نمیدم بخاطر اینه که نظرات برام باز نمیشه و نمیدونم باید چیکار بکنم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلاااام راضی جونم:)))
      خوبی؟؟ کلی دلم برات تنگ شده بود... این هیلر رو حتما ببین، مطمئنم عااااشقش میشی...
      وااای من واقعا درک می کنم همزمان سریال دیدن چقدر کار طاقت فرساییه!! ولی کیف داره :) پس سریال هیون بین خوبه؟ من خیلی نظرهای منفی در موردش خوندم. واسه همین نگااش نکردم. اگه میگی خوبه که برم بگیرمش :))
      خیلییییییییی دوستت دارم و مرسی که انقدر خوب و مهربونی :* :* :*

      حذف
    2. مرسی عزیزم منم دلم واست تنگ شده بود.... آره اتفاقا سریالش خیلی قشنگه آخه مگه میشه از بازی فوق العاده ی هیون بین گذشت؟ دوتا شخصیت رو جوری بازی میکنه که من همش فکر میکنم واقعا 2نفرن! شخصیت اول که خشک و سرده رو من بیشتر دوس دارم ولی اگه بیشتر روی این سریال کار میکردن من فکر میکنم عالیییییییی میشد اونایی که نظر منفی میدن همونایی هستن که میگن وارثان عالیییییییییییی بوده!(من هر مثال بدی که میخام بزنم وارثانو لی مینهو رو قاتیش میکنم) منم نمیگم ضعف نداره ولی سریال بدی نیستش و من تا قسمت 14 ازش لذت بردم و بهت پیشنهاد میدم ببینیش و منتظر نقدت از این سریال هستم عزیزم....

      حذف
  6. شیرینا من افسردگی گرفتم! سریال منو هاید و جکیل تقریبا 4قسمتی میشه که رفته رو اعصابم دقیقا شده عین اون سریالایی که آدمو احمق فرض میکنن و به یکسری موضوعات بیخود گیر میدن که سر آدم درد میگیره من فقط و فقط برای هیون بین خوشگلم ناراحتم که چرا باید بعد از برگشت چند ساله ش این سریال رو انتخاب کنه؟آخه چرا؟ سریالی موفقه که آدم تو قسمت 20 دعا کنه که کاشکی این سریال هیچوقت تموم نشه اما من دارم دعا میکنم این سریال دیگه پخش نشه که مبادا بیشتر گند بزنن... از هیون بین بعید بود... اوایل سریال همه چی جذاب بود اما الان حتی یک صحنه ی کمدی یا احساسی نداره حتی بازیگر زنش مقابل هیون بین خوب بازی نمیکنه....بهرحال هیون من فعلا به فنا رفته(razi daghoooooon)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای بابا! راست میگی؟ حیف هیون بین عزیزمون که تو این سریال حروم شد... :(
      اصلا به این کره ایها نمیشه اطمینان کرد. 90 درصدشون اولای سریالو خوب شروع می کنند بعد می زنن داغون می کنن همه چیو... دیگه نگاش نکن پس. بجلش هیلر رو نگاه کن که از اول تا آخرش عااااالیه ؛))))

      حذف
    2. آره شیرینا جونم اتفاقا امروز قسمت اول هیلر رو دان کردم ولی میخوام همشو دانلود کنم بعد ببینمش ولی راجع به هیون بین نمیتونم نبینمش شاید زدن درستش کردن!! نویسنده ش میگه که داستانشو نویسنده ی سریال منو بکشو راحتم کن ازم کپی کرده و الانم در حال دعوا هستن!!!!!! بهرحال میخوام عید امسال رو هم مثه پارسال از شب تا صب سریال ببینم چون مسافرت که نمیرم :(

      حذف
    3. حالا اتفاقا جالبه که همه میگن منو بکش و راحتم کن خیلی سریال خوبیه. تصمیم گرفتم اونو دان کنم و ببینم. منم مسافرت نمیرم اتفاقا ولی انقدرررررر مهمون داریم که اصلا وقت نمی کنم سریال ببینم :(

      حذف
  7. سلااااااااااااااااااااااااااااام عزیزدلم.سال نو مبارک باشه امیدوارم سالی پر از شادی و آرامش داشته باشی شیرنای خوشگلم خیلی ازت ممنونم که چند ساله با حرفای قشنگت باعث میشی بخندم با سلیقه ی خوبت باعث شدی سریالای قشنگی ببینم و با وجود مشکلاتی که داشتی بازم بخاطر ما موندی و مارو از داشتن دوست و هنرمند(منتقدا هم هنرمندن دیگه) خوبی مثل شیرینا محروم نکردی.. خیلییییییییییییییییییییی دوستت دارم و با وجود اینکه ندیدمت میدونم که چقدر بامحبت و دوس داشتنی هستی. رازی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رازی عزیززززز و مهربون و دوست داشتنی خودم
      اول از همه باید بگم که واقعا ببخشید که من همیشه اسمتو اشتباهی می نوشتم. فکرمی کردم راضی مثل یکی از دوستام راضیه است. کلی خلاصه ببخشید...
      عید تو هم واقعاً مباااارک باشه. ایشالا امسال برات همون چیزی باشه که می خوای، پر از سلامتی و شادی و اتفاقای خوب و کلی مسافرتهای عااالی ؛)))
      خیلی خیلی خیلی دوستت دارم و مرسی که همیشه به یادمی. واقعا دل به دل راه داره...
      قول میدم بعد که مهمونامون رفتن دوباره اینجا رو آپدیت کنم :)
      اینم یه خبر جدید که امروز خوندم و برام جالب بود : ای مین هو و سوزی با هم هستند!! اصلاً فکرشم نمی کردم جالب بود برام. خیلی زوج خوشگلین...
      بازم مرسیییییی
      سارانگ هه :********

      حذف
  8. شب خوش گلم.وایییییییییییییییییییییییییی چقد خوشالم که میخوای آپدیت کنی عیدی خیلی خوبی بود. نومو نومو نومو چواهه(با لحن می هو بخون)

    پاسخحذف
  9. بعد اینکه من چون اسمم رو خارجکی تایپ میکردم متوجه نشدی خب علم غیب که نداشتی عزیزم. راستی واسه مینهو خییییییییییییییییییییلی خوشحالم آخه یه دوس دختر خیلی خوشگل گیرش اومد البته اگه فنهای وحشیشون نزنن لت و پارش کنن والا ازشون بعید نیست خوده من اگه هیون بین بهم پیشنهاد ازدواج میداد قبول نمیکردم آخه میترسیدم توسط همون دختراشون جوون مرگ بشم(رازی)

    پاسخحذف
  10. فکر کنم هنرمنداشون از بس تو تی وی دلبری میکننو از بس جلو چش مردمن اونا هم اینجوری شدنو کلا میرن تو توهم ولی خدایی هیچ جای دنیا من هوادارای این مدلی ندیدم اصن همه چیه کره ایا عجیب غریبه دیدی چقد زیاد واکنش نشون میدن؟یا مثلا موقع ازدواج دختره باید دارو ندارشو خرج خونواده دوماد کنه یا زیادی به پسرا بها میدن یکچیزی که اذیتم میکنه اینه که زناشونم مثه اینجا به حق و حقوقشون نرسیدن و البته مثه ما ریشه تو فرنگ مردمشون داره چون من با قانوناشون آشنا نیستم(رازی)

    پاسخحذف
  11. نصفه شبی زدم تو فاز حقوق زن و مرد البته اصلاح کنم ما هم فرهنگمون هم قانونامون ضد زنن!!! وبلاگ قشنگتو بخاطر حرفای من نزنن از بیخ نابودش کنن یه وقت... اینکه پیامام 4 تا شد واسه اینه که اگه 3خط بیشتر بنویسم منتشر نمیشه ببخشید دیگه. بهرحال امیدوارم مهموناتون دیگه برن خونه هاشون بچه هاشون دفترچه عیدی هاشونو پر کنن..... منتظرتییییییییییییم

    پاسخحذف
  12. شیرینای عزیزم واقعا ازت بخاطر معرفی این سریال نومو نومو نومو ممنونم اگه نمیدیدمش نصف عمرم بر فنا بود الان معنی انفجار قلبت رو میفهمم چون من فعلا قسمت 10 هستم و اونقد عاشق این سریال و بازیگراش شدم که اصن از شوقو ذوق خاب ندارم باور کن اغراق نمیکنم تا حالا این پسره هیلر رو میگم ندیدمش تو هیچ سریالی ..رازی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخ جوووووووووووووون
      رازی تو هم قد من دوستش داشتی؟؟ کلیییی ذوق کردم :)))))
      من توی یه سریال چرت و پرتی قبلا دیده بودمش ولی اصلا دوستش نداشتم! الان ولی... ؛)))

      حذف
  13. من دیوونش شدم! باید بگم که من از سال 2012 به بعد سریال خوب و خیلی خوب زیاد دیدم شهر بیرحم چشمان فرشته زندگی ناتمام پینوکیو و.... خیلیای دیگه اما یه سری سریالا بود که براشون میمردم!!!!!!باور کن راس میگم. مثلا دوس دخترم روباهه یا مرد خوب یا شکارچی شهر یا دنیای درون یا پاسخ به 1997و چنتای دیگه که یادم نیست سر این سریالا من خاب و خوراک نداشتم از بس که عاشقشون بودم و الان دقیقا همون احساسا برگشتن اصن یه اوضاعی دارم با هیلر.. مرسی که باعث شدی دوباره اون شوق و ذوق فوق العاده رو تجربه کنم. رازی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رازی جونم نمی دونی چقدر خوشحالم که تو هم به اندازه من هیلر رو دوست داشتی... من که هنوزم که دو سه ماه از پخشش گذشته عاااشقشم و هر وقت حوصله ام سر میره میرم اون قسمتهاییشو که خیلی دوست داشتم دوباره می بینم. اون تیکه آخر قسمت 14 و اولای 15 و وسط 16 رو که کاملا حفظم!! جدیا! به زبون کره ای می تونم همه جمله هاشونو بگم :)))))
      واقعا بعد از مدتها خیلی بهم حال خوبی داد.
      کلی دوستت دارم
      سارانگ هه اوری چینگو :* :*

      حذف
  14. امو امو....دقیقا عین من بخدا منم همین تیکه ها رو انقد میبینم که اصن دیگه ازشون خجالت میکشم! سر این سریال انقد تو خونه رو فرم بودم و میخندیدم مامانم میگفت استخدام رسمی شدی که انقد خوشحالی؟؟!!؟ رازی

    پاسخحذف
  15. فقط می تونم بگم بهترین سریال کره ای بود که تا الان دیدم
    این پسر تا الان کجا بود
    عاشقش شدم ، دارم می رم کره

    پاسخحذف