۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

یون شی یون در سریال چینی؟!


آه ه ه ه ه ! یون شی یون آخه چرا؟چراااا؟چرااااااااااا؟
یون شی یون قراره در یک سریال چینی به اسم رشته خوشحال (Happy Noodle)  بازی کنه. این خبریه که من رو اصلا خوشحال نمی کنه.به چند دلیل:
یکی اینکه سریال باید دوبله بشه به چینی و من سریال دوبله شده دوست ندارم.مخصوصا اگرفرد دوبله شده کسی مثل یون شی یون باشه که توی صداش می تونه میلیونها احساس رو نشون بده.
دوم اینکه سریالهای چینی به خوبی سریالهای کره ای نیستن ( از نظر من) و من نمی تونم با اونها ارتباط برقرار کنم.
سوم اینکه از اونجایی که من سریالهای چینی رو نگاه نمی کنم در نتیجه احتمالا یون شی یون و برای مدتهای طولانی روی صفحه تلویزیونم نمی بینم و این خیلی غم انگیزه.
یون شی یون آخه چراااااااااااااااااااااااااا؟
اما برای اینکه مثل من خیلی ناراحت نشین چند تا از عکسهای یون شی یون رو که برای مجله سینگلز گرفته براتون میذارم.بفرمائید.
یون شی یون متفکر

یون شی یون خیلی متفکر

یون شی یون خیلی خیلی متفکر!


Via:ockoala

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر