۱۳۹۱ فروردین ۱۰, پنجشنبه

عکسهای پشت صحنه سریال ماهی که خورشید را در آغوش می کشد


سریال ماهی که خورشید را در آغوش می کشد یا خورشید و ماه یا آغوش ماه برای خورشید- نه واقعا مجبور بودین یه همچین اسم دور و درازی برای سریالتون انتخاب کنید؟!فکر مترجمین بیچاره رو نکردین؟! هرچند که خب اسم کتابش این بوده ولی به هر حال!-در حال حاضر قلب من رو کاملا به خودش اختصاص داده. فعلا فقط 6 قسمتش رو دیدم و اگه کار و بار نداشتم می تونستم در عرض 24 ساعت همه اش رو ببینم. البته کی می دونه؟در دنیای سریالهای کره ای همه چی ممکنه،یه سریالی که قلب شما رو کاملا دزدیده می تونه ناگهان به سریالی تبدیل شه که حتی با شنیدن اسمش لرزه بر اندامتون بیفته!( 49 روز!)

به هر حال از اونجا که من فعلا شدیداً و عمیقاً عاشق این سریالم و هر چی در مورد این سریال هست رو پیدا می کنم و می خونم بعد از پیدا کردن عکسهای بی نهایت دوست داشتنی از پشت صحنه سریال تصمیم گرفتم اونا رو در وبلاگم بذارم.بفرمایید.

هان گا این و کیم یو جونگ (هر دو در نقش یون او)

 یو جین گودر نقش ای هوان،دوست داشتنی ترین ولیعهد دنیا

جونگ ایل وو در نقش یانگ میونگ

جونگ ایل وو و کیم یو جونگ

یو جین گو وای وون گون

ای ( به انگلیسی لی) مین هو در نقش یانگ میونگ جوان

کیم سو هیون و سونگ جه ریم

هان گا این ویون سونگ آه

چقدر که من این ولیعهد رو دوست داشتم...

ایم شی وان،ای وون گون،کیم دو هون ( کارگردان)و سو جی هی

یو جین گو در نقش ای هوان ،کسی که قلب من رو تیکه تیکه کرد!

ای وون گون وکیم یو جونگ

نام بو را و جین جی هی هر دو در نقش شاهزاده مین هوا

ای مین هو در نقش یانگ میونگ کس دیگه ای که قلبم رو تیکه تیکه کرد!

یو جین گو و کیم سو هیون

هان گا این

کیم سو هیون ،جونگ یون پیو (با مزه ترین خواجه دربار!) وسونگ جه ریم





جونگ ایل وودر نقش یانگ میونگ که مطمئنم به اندازه ای مین هوو یو جین گو قلب من رو تیکه تیکه خواهد کرد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر