۱۳۹۳ اردیبهشت ۶, شنبه

عکسهای پشت صحنه سریال چشمان فرشته


بالاخره بعد از دو هفته انتظار طولانی امشب قسمت پنجم سریال " چشمان فرشته" پخش میشه (هفته پیش به خاطر حادثه غم انگیزی که برای کشتیشون اتفاق افتاد پخش نشد :((( ) و من بی نهایت خوشحالم که در عرض چند ساعت بالاخره می تونم این شخصیتهای دوست داشتنی رو دوباره ببینم. برای اینکه این صبر کردن یه کم آسونتر شه یه سری از عکسهای پشت صحنه این سریال روبراتون اینجا میذارم. یعنی اینها حتی تو پشت صحنه هم به همون اندازه تو فیلم ناز و با نمک هستن. عاااااشقشونم!
















۷ نظر:

  1. مرسی عزیزم خسته نباشی

    پاسخحذف
  2. راستی بالایی من هرشب نیم ساعت بودم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر شب نیم ساعت شد؟ یعنی هر یک قسمت رو دو شب می بینی؟ :)))

      حذف
    2. آره تقریبا فعلا درگیرم

      حذف
  3. شیرینا جونم باور کن چند هفته بود در به در دنبال سریالی که بشه حداقل تحملش کرد میگشتم(در این حد ناامید بودما)اما الان مطالب فوق العاده امیدوارکننده ی تو رو خوندم دارم از ذوق میمیرم! مرسی عشق خودم. همین الان میرم دانلود میکنمrazi

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. راضی جووووونم
      چقدر خوشحالم که دوباره به وبلاگ سر زدی. کلی تو فکرت بودم...
      من عاااشق این سریالم، امیدوارم تو هم ازش خوشت بیاد. بعد که دیدی نظرتو بهم بگو حتماً. اون یکی سریاله هم ( secret love affair) خیلی قشنگه. اون هم اگه وقت کردی ببین :)

      حذف