۱۳۹۳ اردیبهشت ۸, دوشنبه

یون شی یون به سربازی می رود :(


آآآآآآآآآآآآآآآآآآ ! :((((( 
پسر عزیزم، گل پسرم، تنها هنرپیشه ای که نسبت بهش احساسات مادرانه دارم (!) امروز بدون کوچکترین سر و صدایی سربازیش رو شروع کرده. اونم کجا؟ توی نیروی دریایی که از همه جا سخت تره.  نه ه ه ه ه ه ه ه! :((
آخه من چطوری دو سال رو دور از پسرم، بدون اینکه توی هیچ سریالی ببینمش تحمل کنم؟ اونم وقتی که آخرین سریالش سریال بی مزه با هنرپیشۀ لوس و ننری باشه که من حتی تحمل دیدن پنج دقیقه از بازیش رو ندارم؟ ( منظورم نخست وزیر و من و هنرپیشه اصلی اون یوناست)

آخه چرا؟ چراااا؟ چراااااااااااااا؟ ( این چراها رو با لحن خیلی دراماتیک بخونید!)
تازه خبر بدتر می دونید چیه؟ این تازه شروعشه. کلی از هنرپیشه های دوست داشتنی من باید به زودی راهی سربازی بشن. یو آه این و چویی جین هیوک نفرات بعدین و بعدش هم پارک یو چون، ای سونگی و خیلیهای دیگه...
سونگ جونگ کی عزیز! زود تر برگرد که لااقل دلمون به دیدن تو خوش باشه..
با قلبی سرشار از احساسات قلمبه
شیرینا
پیوست : اصلاً برگردید ازاول کل متن رو با لحن خیلی دراماتیک بخونید!


۱۰ نظر:

  1. سلام شیرینا:)
    این اولین باره که به وبلاگت میام...
    میشه یه چندتا فیلم خوب غیر عاشقانه ی کره ای بهم معرفی کنی؟
    خسته شدم بس که هر چی می گردم بیشتریا یه جوری عاشقانه اند!
    کمکککک...!!!

    پاسخحذف
  2. سلام نرگس جون:)
    خیلی خوش اومدی به وبلاگ :)
    راستش فیلم و سریال غیرعاشقانه کره ای پیدا کردن مثل پیداکردن سوزن تو یک تپه کاهه ولی خوب من دو سه تا می شناسم :)
    اگه فیلم دوست داری فیلم مردی از هیچ کجا خیلی خوبه و اصلا هم عاشقانه نیست.
    در مورد سریال هم سریال شهر بی رحم عالیه، یه سریال دیگه هم هست که من هنوز نتونستم ببینم به اسم کریسمس سفید که همه میگن فوق العاده است. آهان تعقیب کننده و شکارچی شهر هم هستن . امیدوارم تونسته باشم کمک کنم :)
    بازم به سر بزن

    پاسخحذف
  3. عزیزم انریکه،اخه پسر به این بانمکی دلشون میاد بفرستن سربازی:((
    یعنی تا دو سال هیچ سریالی ازش نمیبینیم:((
    سربازیشون دو ساله هست؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آره خیلی غم انگیزه :(( دو سااااال سربازی... مجبوریم دو سال هر وقت دلمون واسش تنگ شد هی بشینیم گل پسر همسایه رو از اول تا آخر ببینیم

      حذف
  4. عزیزم نمی دونی پقدر خوشحالم که برگشتی

    پاسخحذف
  5. من برگشتم ولی یون شی یون رفت ؛))
    مرسیییی واقعاً عزیزم که به وبلاگ سر می زنی :)

    پاسخحذف
  6. سلام عسیسم... انریکه ی ناش ناشیه من و چه به سربازی؟؟خب لی مینهو رو میفرستادن..اه ه ه ه .... شیرینا جونم دلم واسه حرفای قشنگت بینهایت تنگ شده بود.. اون چیزی که راجع به یونا گفتی رو قبول دارم اصن تو هر سریالی باشه اون سریال شکست میخوره! razi

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. راضی جونم نگران لی مین هو نباش، اون هم به زودی میره سربازی، هاهاها :))
      من که حسسسسابی دلم واست تنگ شده بود..:* :*

      حذف