۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۲, جمعه

جی هیون وو از سربازی بر می گردد!



یکی میره، یکی میاد. زندگی خوبیش به همینه!حالا که انریکه -ببخشید- یون شی یون، ما رو تنها گذاشته، جی هیون وو قراره دوباره بیاد و ما رو خوشحال کنه. اون چهارروز دیگه یعنی ششم ماه می سربازیش تموم میشه و دوباره به آغوش گرم ما و البته به احتمال زیاد به آغوش گرم یو این نا ( همبازیش در سریال مرد ملکه این هیون که در کنفرانس خبری این سریال به صورت کاملاً عمومی عشقش رو بهش ابراز کرد) بر می گرده.

جی هیون وو هنوز سربازیش تموم نشده یک پیشنهاد بازی برای سریالی به اسم " عاشقان ترات" (Trot Lovers) دریافت کرده. این یک سریال کمدی رمانتیکه و در مورد یک موزیسین نابغه است که به دختر داستان کمک می کنه که خوانندۀ سبک ترات بشه. ( ترات قدیمی ترین سبک موسیقی کره ایه). هنوز هنرپیشۀ نقش اول زن این سریال مشخص نیست ولی به احتمال زیاد خیلی زود مشخص میشه . اگه جی هیون وو این سریال رو قبول کنه باید بلافاصله بعد از بازگشتش از سربازی به صحنۀ فیلمبرداری بره. جی هیون وو امیدوارم این کار رو قبول کنی. دلمون واست تنگ شده بود!
پیوست: فکر کنم بهتره اسم وبلاگم رو از " چرت و پرتهای شیرینا دانای کره ای" به " چرت و پرتهای شیرینا، دانای سربازی" تغییر بدم! 





۴ نظر:

  1. سلام شیرینا
    اا چه خوب که این پسره داره برمی گرده من تازه 2 شب پیش سریال ملکه این هیون را تمام کردم بعد توی اخبار خوندم که این دوتا هنرپیشه با هم هستند باحال بود البته فکر کنم پسره بیشتر عاشق دختره است چون دختره توی مصاحبه نوشته که خیلی مردد بود که این رابطه را شروع کند یا نه ؟من 2 سال پیش یک سریال از این پسره دیدم (هزاران بوسه )هنوز بعد از2 سال تمام نشده آنقدر بی مزه بود که نگو ملکه این هیون را با کلی شک و تردید خریدم ولی روی هم رفته بد نبود.نظرم راجع به پسره بهتر شد .
    خودت می دونی که من در به یاد سپاری اسم ها تعطیل هستم به خاطر همین پسره و دختره
    هر شب نیم ساعت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلاااام هر شب نیم ساعت عزیزم:)
      من این سریال مرد ملکه این هیون رو خیلی دوست دارم، قشنگ بود. هزاران بوسه رو هم وقتی دیدم خیلی طولانیه ندیدم، پس انگار کار درستی کردم که ندیدمش! اگه تونستی اون ویدیویی که "پسره" توش به " دختره" اعتراف می کنه که دوستش داره رو ببین. تو یوتیوب هست. خیلی با مزه است :)

      حذف
    2. سلام
      ااااا آدرسش رو داری ممنون می شم .

      حذف
    3. آدرسش اینه، یک کم طولانیه ولی بانمکه :
      http://www.youtube.com/watch?v=roArZyjnUtU

      حذف