۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۲, جمعه

عکسها و ویدئوی پشت صحنه سریال چشمان فرشته


همونطور که متوجه شدید من الان تقریباً یک ماهه که به سریال چشمان فرشته معتاد شدم! اونم نه معتاد معمولیا! از اون معتادایی که حتماً احتیاج به بستری و ترک اعتیاد دارن...! تا بحال 6 قسمت از این سریال پخش شده و من توی هر شش قسمتش هم شش لیتر اشک ریختم اما همچنان عااااشقانه دوستش دارم.این سریال بی نهایت لطیف و دوست داشتنی و خوشمزه است و عجیب به آدم می چسبه...

 البته حالاکه یکی از مهمترین خطوط داستانی این سریال به پایان رسیده من واقعاً دچار وحشت شدم که از این جا به بعد داستان چی میشه؟ نکنه نویسنده تصمیم بگیرهمه رو دچار تغییر شخصیت کنه و بره روی اعصاب ما بیننده های بیچاره؟ نکنه باز هم میلیونها بدبختی برای این دو عاشق طفل معصوم که به اندازه کافی توی زندگیشون عذاب کشیدن درست کنه ؟ نکنه کاری کنه که از این به بعد به جای شش لیتر اشک ششصد لیتراشک توی هر قسمت بریزیم؟ نکنه...؟
همۀ اینها سوالاتیه که فقط باید صبر کرد و جوابشون رو بعدا گرفت. اما تا اون موقع لا اقل اینو می دونیم که میشه از عکسهای پشت صحنه این سریال و ویدئوی خیلی خنده دارش لذت ببریم.



ً

۴ نظر:

  1. سلام شیرینا جونم.
    کللللی تشویق و انرژی مثبت و قلب و .... برای فعال بودنت.افرین چینگو همینطور ادامه بده.
    وای این سریال تا قسمت 6 عالی بود،منم هر قسمت ک تموم میشه ترس برم میداره هی میگم خدایا نزنن از قسمت بعد سریالو خراب کنن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلاااام عزیزززم
      کلی ذوق و خوشحالی و خنده و قلب واسه تشویقت :)
      فردا می تونیم قسمت جدیدش رو ببینیم، هم کلی خوشحالم هم کلی نگران. خدا کنه تا آخرش همینجور خوب پیش بره...

      حذف
  2. مرسی از اینکه آدرس یوتیوب را گذاشتی دیشب ساعت 7 فیلم راز (عشق مخفی)را شروع کردم بعد از چند وقت یک سریال جذبم کرد خیلی خوشم آمد طوری که کلا شب نخوابیدم و تا 5:30 بیدار بودم بعد هم حاضر شدم آمدم سر کار چشمام داره می سوزه دوسش دارم هرچند که هنوز قسمت 10 هستم .ولی خدایی 5 برای اون خیلی کمه

    دیشب 9 ساعت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. می دونی من به دو دلیل اون جوری که باید عاشق سریال راز نشدم. یکی اینکه به قیافۀ دختره حساسیت داشتم و یکی دیگه اینکه داستانش شبیه داستان مرد خوب بود و من بی نهایت مرد خوب رو دوست داشتم ( و دارم) واسه همین دائم با اون مقایسه اش می کردم و خوب از نظر من اصلاً در حد و اندازۀ مرد خوب نبود... البته خوب من که همیشه میگم اینکه ما یه موقعی عاشق یک سریال میشیم به خیلی از چیزا بستگی داره... شاید مثلاً اگه من دو سال دیگه دوباره این سریال رو ببینم عاشقش بشم... :)

      حذف