۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۷, چهارشنبه

هنرپیشه های کره ای دوباره در کنار هم


این روزها خیلی بین هنرپیشه های کره ای مد شده که با همبازیهای قبلیشون دوباره بازی کنن. اول " ای دا هه " و " ای دونگ ووک" رو داشتیم که نه سال بعد از نقشهای به یاد موندنیشون در سریال " دختر من " دوباره امسال در سریال " هتل کینگ" با هم بازی می کنن. حالا هم قراره " ای جونکی" و " نام سانگ می" که قبلاً در سریال " زمان بین سگ و گرگ " با هم همبازی بودن در سریال جدید شبکۀ  KBS به اسم " تفنگدار چوسان" دوباره با هم بازی کنن و بعد از اون هم قراره " جانگ هیوک" و "جانگ نارا " بعد از ده سال دوباره با هم در یک سریال کمدی رمانتیک به اسم "مقدرشده به دوست داشتن تو" (Fated to love you) بازی کنن. این دو نفر قبلا در سریال " موفقیت یک دختر سرزنده" با هم همبازی بودن.
این اخبار من رو به فکر واداشت که ببینم از بین این همه سریال که دیدم کدوم زوج رو دوست دارم دوباره با هم ببینم.


1- گونگ یو و یون اون هه :
این البته خیلی انتخاب واضحیه. فکر می کنم هر کس که مثل من عاشقانه سریال " کافی پرینس" رو دوست داشته باشه دلش می خواد این دو هنرپیشه رو کنار هم ببینه. این دو با کمیستری فوق العاده و بازی محشرشون " اون چان" و " هان کیول" رو به دو تا از به یاد ماندنی ترین شخصیتهای سریالهای کره ای تبدیل کردن. من هنوزهم قلبم از یادآوری درد و رنجی که هر دو اونها کشیدن درد می گیره و با به یاد آوردن صحنه هایی که اونها توش خوشحال و شاد بودن پر پر می زنه.انقدر من این دو نفر رو دوست دارم که دلم می خواد در زندگی واقعی هم با همدیگه عروسی کنن و تا آخر عمرشون با شادی با هم زندگی کنن!
دلم می خواد اونها رو این بار توی یک سریال ملودرام، از اونها که دختر و پسر شدیداً عاشق همدیگه ان ولی به دلایلی نمی تونن با هم باشن ( یه چیزی تو مایه های مرد خوب!) ببینم ( به شرطی که آخرش خوب تموم شه!!).


2- یو آه این و سونگ جونگ کی : یو اه این و سونگ جونگ کی بهترین نکتۀ سریال خیلی محبوب " رسوایی سانگ کیون کوان" بودن و بدون اغراق تنها دلیل دیدن این سریال برای خیلیها از جمله خود من. اینها با کاریزمای فوق العاده و بازی عالی خودشون " رسوایی سانگ کیون کوان" رو از یک سریال کلیشه ای و تکراری به یک سریال سرگرم کننده و دلپذیر تبدیل کردند و باعث شدند که صدها ویدئو در یو تیوب از دوستی بینشون ساخته بشه. حالا تصور کنید این دو نفر که از همون اول هم محشر بازی می کردن با پیشرفت عالیشون در بازی، دوباره در کنار هم قرار بگیرن... عجب چیزی میشه...! دوست دارم این بار اینها رو دریک سریال درام در دو نقش متضاد ببینم. مثلاً یکیشون وکیل باشه، اون یکی دادستان یا یکیشون دزد باشه و اون یکی پلیس. البته متاسفانه این آرزوی من حالا حالاها به حقیقت نمی پیونده چون سونگ جونگ کی که الان سربازیه و وقتی هم برگرده یو آه این تازه سربازیش رو شروع کرده L


3- پارک شین هه و کیم وو بین: پارک شین هه هنرپیشه ایه که معمولاً خیلی سخت با هنرپیشه های مقابلش کمیستری برقرار می کنه. هر بار یکی از هنرپیشه ها می خواد دستشو بگیره یا اون رو بغل کنه یا ببوسه شما ترس و وحشت ( شاید هم خجالت) رو به طور واضح توی صورتش می بینین. اما در سریال "وارثان" هر بار که کنار " کیم ووبین" قرار می گرفت اون خجالتش از بین می رفت و یکباره زنده می شد. کیم وو بین اون قدرت رو داشت که آتیش درون پارک شین هه رو روشن کنه و به بازی اون جون بده.
خیلی دلم می خواد که این دو رو این بار در یک سریال کمدی رمانتیک خوب ببینم. یه چیزی تو مایۀ پاسخ به 1997.


    4-سو جی ساب و گونگ هیو جین : سازندگان سریال ارباب خورشید  موفقیتشون رو خیلی خیلی به دو هنرپیشۀ اصلی اون مدیونن. این دو نفر با کمیستری خیلی خوبشون تونستن یک داستانی که بجز داستانهای ارواح چیز زیادی برای گفتن نداشت رو خیلی سرگرم کننده کنن. سو جی ساب با اون ظاهر جدیش ولی شوخ طبعی محشرش و گونگ هیو جین با خونگرمی و خاکی بودنش یک زوج خیلی با مزه بودن که شما رو اصلاً خسته نمی کردن. مطمئنم اگه این نقشها توسط دو نفر دیگه بازی شده بودن این سریال اصلاً موفق نمی شد.
من خیلی دوست دارم اونها رو یک بار دیگه اما اینبار در یک ملودرام عاشقانه ببینم. سو جی ساب متخصص بازی در ملودرامهای وحشتناک عاشقانه است و گونگ هیو جین مکمل خیلی خوبی برای اون میشه.


5- هان هیو جو و گو سو : این دو نفر رو من در واقع در یک سریال ندیدم. اینها در فیلم عشق 911 که من به تازگی دیدم بازی می کردن و خیلی خیلی طبیعی و راحت بودن. اینکه باور می کردیم اونها عاشق همدیگه ان خیلی آسون بود. انقدر در کنار هم راحت بودن که به نظر می رسید سالهاست همدیگه رو می شناسن. هر دوی اونها هم بازیگرهای خیلی خوبی هستن. اینبار دلم می خواد اونها رو در یک سریال تاریخی ببینم. البته نه از اون سریالهای تاریخی 80 قسمتی. یه سریال تاریخی کوتاه و جذاب مثل عشق شاهدخت.


 6- کانگ ها نول و نام جی هیون : این دو هنرپیشه در حال حاضر جایگاه ویژه ای توی قلب من دارن چون با بازی خیلی خوبشون یکی از قشنگترین عشقهای نوجوانی سریالهای کره ای رو در سریال " چشمان فرشته " بازی کردن و باعث شدن که ای سانگ یون و گو هه سون خیلی راحت بتونن راه اونها رو ادامه بدن و عشق شیرین این شخصیتها رو به تصویر بکشن. رابطۀ اونها فوق العاده شیرین و دوست داشتنی بود و کمیستری بسیار عالی داشتن. انقدر که دلتون نمی خواست بخش نوجوانی شخصیتها هرگز به پایان برسه... دلم می خواد اونها رو این باره در یک سریال موزیکال ببینم. یه چیزی مثل " عاشقم شدی" یا " مدرسه رویایی" ( البته با شخصیتهای دانشجو نه دبیرستانی)  کانگ هانول هم نوازندۀ خوبیه و هم صدای قشنگی داره و دیدن خوندن اون واقعاً  لذت بخشه.

نظر شما چیه؟ شما دوست دارین کدوم هنرپیشه ها رو دوباره با هم ببینید؟




۸ نظر:

  1. سلام شیرینا خوبی؟؟چه پست جالبی گذاشتی
    ..من کاملا با زوج سوجی ساب و گونگ هیو جین باهات موافقم..یه زوج دیگه که دوس دارم دوباره باهم بازی کنن زوج روزگار شاهزاده س که یون ایون هه با شبن گون(اسم هنرپیشه رو کاملا یادم نیس)..آها زاستی خیلی دوس دارم سه تا پسر سه پدر و یک مادر هم باهم دوباره یه سریال بازی کنن چون فوق العاده کمیستری داشتن از نظر من
    منا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام منا جووووونم
      خوبی؟ کجا بودی؟؟ خیلی دلم برات تنگ شده بود...
      وای راست میگی، چرا من اصلاً روزگار شاهزاده یادم نبود؟؟ منم خیلی دوست دارم اونها رو دوباره با هم ببینم...
      سه پدر و یک مادر هم خیلی با نمک بودن، کاملاً با هات موافقم :)
      :*:*:*

      حذف
    2. فدات شم آجی منم دلم واست تنگ شده خیلی خیلی..همه پستاتونم میخوندم..خیلی هم خوشحالم که فعال شدی حسابی و زود زود پست میذاری

      حذف
  2. سلام شیرینا جونم
    منم با منا موافقم. زوج روزگار شاهزاده خیلی خوب بودن. من دوست دارم سونگ جونگ کی و مون چه وان از مرد خوب و دوباره با هم ببینم. از بس که تو از مرد خوب تعریف کردی منم عاشقش شدم!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلااااام گلسا جونم
      خوبی؟ آره خودم هم می دونم، این زوج روزگار شاهزاده واقعاً خوب بودن. باید می نوشتمشون.
      یعنی من وقتی عاشق یه چیزی میشم کنترلمو از دست میدم! اون از پارسال که هی مرد خوب مرد خوب می کردم اینم از امسال که هی چشمان فرشته چشمان فرشته می کنم!! :)))

      حذف
  3. سلام شیرینا،منم میخوام مثل منا بهت بگم افرین چه پست جالبی گذاشتی:))
    وای من عاشق زوج سریال ارباب خورشیدم،اینقدر دوسشون دارم ک نگو.
    سریال وارثان هم اولین سریالی بود که من دلم میخواست دختر به شخصیت دوم(کیم وو بین)برسه،نوجونی های چشمان فرشته رو که دیگه نگو این دو نفر فوق العاده بودن:)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلاااام عزیزم
      خوبی؟ آره واقعاً اینها زوجهای خوبی بودن...
      راستی تبلیغ قسمت نه چشمان فرشته دیشب پخش شده. اگه دوست داشتی ببین. فکر کنم خیلی این قسمتش قشنگ باشه :)

      حذف