۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۸, پنجشنبه

سریالهای کره ای جدید

این عکس هیچ ربطی به این پست نداره، فقط به دل من ربط داره:))

در یکی دو هفتۀ اخیر کلی سریالهای کره ای جدید شروع شدن که همگی از نظر تعداد بیننده و محبوبیت رقابت خیلی تنگاتنگی با هم دارند. توی این پست می خوام به چند تا از این سریالها بپردازم.


1- مرد بزرگ ( Big Man)
بازیگران: کانگ جی هوان، ای دا هی، چویی دانیل وجانگ سو مین
خلاصۀ داستان:  جی هیوک ( کانگ جی هوان) پسر یتیمیه که زندگی فقیرانه ای داره. یک روز خانواده ای که فوق العاده پولدارن به سراغ او میان و به او میگن که پسر بزرگ این خانواده است. این خانواده پسر دیگه ای دارن به اسم " دونگ سوک" ( چویی دانیل) که بیماره و احتیاج به عمل پیوند قلب داره. جی هیوک پس از اینکه مدتی در این زندگی پر از پول زندگی می کنه متوجه میشه که اینها همه نقشه و دروغ بوده تا بتونن از اون برای عمل پیوند قلب پسرشون استفاده کنن. جی هیوک سپس راه انتقام از این دنیای فاسد رو در پیش می گیره تا بتونه زندگی خودش و کسانی رو که دوست داره نجات بده.
نظرات : بین سه تا سریالی که از سه شبکه اصلی کره در روزهای دوشنبه و سه شنبه پخش میشن از دو تای دیگه عقب تره ( البته با فاصله خیلی کم). چیزی که من در موردش خوندم اینه که داستانش خیلی احمقانه است و فقط بازی هنرپیشه های خوبشه که بیننده رو جذب می کنه.
آیا این سریال رو نگاه می کنم؟ اممم نه! دلیلش هم اینه که اولاً داستانش رو اصلاً دوست ندارم و ثانیاً علاقۀ خاصی به هیچکدوم از هنرپیشه هاش ندارم.


2- دکترغریبه ( Dr stranger)
بازیگران : ای جونگ سوک، جین سه یون، پارک هه جین، کانگ سورا
خلاصۀ داستان: داستان در مورد پسریه به اسم پارک هون که در بچگی با پدرش توسط کره شمالی گرفتار میشن. اون به یک دکتر نابغه تبدیل میشه و بعد از فرار از کره شمالی با وجودیکه در بهترین بیمارستان کره جنوبی کار می گیره با اون مثل غریبه ها رفتار میشه. اون تمام تلاشش رو برای پیدا کردن عشق از دست رفته اش در کره شمالی می کنه و ...
نظرات : نکته های خیلی مثبتی در وبلاگهای مختلف در موردش خوندم. گویا هر دو قسمت پخش شده از اون خیلی جذاب بودن و نظر همه رو جلب کردن. دوز مناسبی از اکشن و رومنس داشته و سرعت داستانش هم خوب بوده.
نکته بی ربط:  ای جونگ سوک واقعاً احتیاج داره که چند تا چیزبرگر بخوره. بچه داره از لاغری محو میشه!
نکته بی ربط 2: ای جونگ سوک! با موهات چه کار کردی؟؟؟!!!!!
آیا این سریال رو نگاه می کنم؟ صد در صد. البته صبر می کنم تا تموم شه بعد می بینمش. از اون داستانهاست که فکر نمی کنم قلبم تحمل صبر کردن واسش رو پیدا کنه. همین دو تا سریالی که الان دارم همزمان می بینم ( چشمان فرشته و رابطه عاشقانه پنهانی) به اندازۀ کافی به قلب ضعیف من فشار میارن!


3- مثلث ( Triangle)
بازیگران : ای بوم سو، کیم جه جونگ، ایم شی وان
خلاصه داستان:  داستان در مورد سه تا برادره که بعد از مرگ پدر و مادرشون از هم جدا میشن و بیست سال بعد دوباره سر راه هم قرار می گیرن. برادر بزرگتر یک کارآگاه شده که فوق العاده سخت گیره و خیلی زود از کوره در میره. برادر وسطی یک اسم مستعار برای خودش گذاشته و توی یگ گروه خلافکاره و برادر کوچکتر هم که توسط یک خانواده پولدار به فرزندی قبول شده شخصیت فوق العاده سرد و خشکی داره. زندگی اینها طی اتفاقاتی دوباره به هم گره می خوره...
نظرات: این سریال در رقابت روزهای دوشنبه و سه شنبه از دو سریال دیگه جلوتره. البته همونطور که گفتم این رقابت خیلی تنگاتنگه و باید صبر کرد و دید در پایان کدوم یکی برنده میشن. چیزی که من از این سریال در وبلاگهای مختلف خوندم اینه که داستان پر از شخصیتهای مختلفه و هنوز خیلی فرم نگرفته.
نکته بی ربط: بهتره وقتی ای جونگ سوک خواست چیزبرگر بخوره کیم جه جونگ رو هم با خودش ببره!
آیا این سریال رو نگاه می کنم ؟ بستگی داره. اگه در وبلاگها بعد از این چیزای خوبی در موردش بخونم اون رو نگاه می کنم اما اگه بفهمم که یک ملودرام اعصاب خورد کن و حرص در بیاره اون رو به هیچ وجه نگاه نمی کنم.


4- یک برگ تازه ( A new leaf)
بازیگران: کیم میونگ مین، پارک مین یونگ
خلاصه داستان: از اون سریالهای دادگاهیه و در مورد وکیل خیلی موفقیه که در یک تصادف تراژیک حافظه اش رو از دست میده. این داستانِ دست و پنجه نرم کردن اون با مشکلات زندگیش و پیدا کردن هویت واقعی خودشه و اینکه چطور در این راه زندگی خودش و اطرافیانش رو تحت تاثیر قرار میده.
نظرات: چیز خیلی زیادی در مورد این سریال نخوندم، جز اینکه نصف صحنه های سریال توی آسانسور گرفته شدن و اینکه کیم میونگ مین بازیگر اصلی سریال نقشش روعالی بازی می کنه.
آیا این سریال رو نگاه می کنم؟ باید باز هم بگم نه. داستانش برام جذاب نیست و در ضمن از پارک مین یونگ هم خیلی خوشم نمیاد ( از بازیش منظورمه، خودش رو که من نمی شناسم!!) و اختلاف سن اون با کیم میونگ مین خیلی بیشتر از اونیه که من بتونم به عنوان زوج اصلی بپذیرمشون.


5- همه شما محاصره هستید (You're all surrounded)
بازیگران: چا سونگ وون، ای سونگی، گو آرا
خلاصه داستان: در مورد چهار تا پلیس بیست و چند ساله تازه کاره که هرگز به کارآگاه شدن فکر نمی کردن ولی ناگهان خودشون رو در بخش مبارزه با جرائم پلیس می بینن. این داستان پیشرفت اونها در تبدیل شدن به کارآگاهای حرفه ای رو نشون میده...
نظرات: این سریالیه که از مدتها پیش، یعنی درست از زمانی که خبر ساختش رسید همه رو منتظر پخشش کرده بود. تبلیغهای سریال به اضافۀ پوسترهاش خیلی خنده دار و جذاب بودن و خبر از یک سریال کمدی اکشن خوب می دادن. چیزی که من از دیشب تا بحال در وبلاگهای مختلف در موردش خوندم اینه که سریال درست همون چیزی بوده که همه می خواستن. قسمت اول اون فوق العاده سرگرم کننده بوده و همه رو عاشق خودش کرده.
آیا این سریال رو نگاه می کنم؟ صد در صد. ای سونگی من در نقش یک پلیس بی تجربه و خنده دار؟ چی از این بهتر! از صبح تا بحال خیلی سعی کردم که اصلاً جلوی کامپیوتر نرم و این سریال رو دانلود کنم ولی قدرت ارادۀ من کم کم داره تموم میشه و به احتمال خیلی زیاد تا شب این سریال رو دانلود می کنم و یک استرس دیگه به استرسهای سریالیم اضافه می کنم! شیرینا مقاومت کن!

                                                                   ای سانگ یون ♥♥♥♥♥♥♥



۶ نظر:

  1. راستش بین این سریال هایی که این دوره دارن پخش میشن هیچکدومشون هنرپیشه های مورد علاقه من بازی نمیکنن..بجز کیم میونگ مین که از ویروس بتهوون شیفته بازیگریش شدم(ویروس بتهوون رو دیدی؟) ازونجایی کهتا اونجا که من تحقیق کردم سریال بد تا الان نداشته فغلا میخوام یک صفحه سفید رو شروع کنم به دیدن ..سریال همه محاصره شدین هم بخاطر طانرش میخوام ببینم ام خب فعلا دانلود میکنم بعد از پخش میبینم..شیرینا جونم بشدت دلم یه سریال عشقی قوی و قشنگ میخواد ..اگه سریالی مدنظرته بهم بگو
    منا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ویروس بتهوون رو دیدم. واقعاً کیم میونگ مین عااااااالی بازی می کرد... این سریال چشمان فرشته که من الان دارم می بینم بی نهایت عشقی و قشنگه. البته فعلاً فقط 8 قسمتش پخش شده ولی من هر هشت قسمتش رو خیلییییی دوست داشتم :)

      حذف
  2. تو سریالای در حال پخش من فقط دارم چشمان فرشته رو میبینم، که عااااالیه.
    البته secret love affair رو هم دارم میگیرم ولی الان حوصله شروع کردنشو ندارم،
    شیرینا اگه سریالای در حال پخش دیگه رو دیدی و خوب بود حتما به ما هم خبر بده.
    مرسی عزیزم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چشمان فرشته... من که در طول هفته هم هی از اول تا آخرش رو دوباره می بینم ! :)))
      باشه حتما خبر میدم هر چیزی رو که شروع کردم :)

      حذف
  3. شیرینا با کلی ذوق اومدم تو وبلاگت که راجع به رازعشق و عاشقی بخونم ...اما هرچیزی نوشته بودی راجع به چشمان فرشته بود ... راستش من یه پیشنهاد خودت این دوسریال با هم شروع کردم به دیدن ...اوایل جذب چشمان فرشته شدم اما این چند قسمت نمی تونم تا دیدن قسمت بعد secret love affair صبر کنم ... به نظر من حسی که بین این دو تا بازیگرحتی با وجود اختلاف سنیشون عالیه ... نظر تو چیه؟
    ملیح

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام ملیح جون
      کلی خوشحال شدم از اینکه نظر گذاشتی.
      راستش من وحشتناک secret love affair رو دوست دارم و به نظرم این دو نفر فوق العاده ان در نقشهاشون و در ضمن عجیب هم به همدیگه میان. راستش به خاطر موضوعش که یه کم با عرف جامعه ما در تضاده در موردش چیززیادی نمی نویسم. مخصوصاً که تازگیها هر چی می نویسم یه عده ناراحت میشن ... و الا خیلی خیلی حرف در موردش دارم. البته وقتی تموم شد حتماً یه نقد درست و حسابی واسش می نویسم.
      اصلاً از هفتۀ پیش یک استرسی بهم داده که نگو ...
      سعی می کنم حتماً در موردش بیشتر بنویسم.
      بازم مرسی از نظرت :)

      حذف