۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۸, پنجشنبه

اخبار سربازی

شیرینا دانای سربازی دوباره برگشته تا چند تا اخبار سربازی دیگه بهتون بده!
عکس بالا رو گذاشتم که بگم خوشبختانه " ای سانگ یون" که من تازگیها خیلی دوستش می دارم قبلاً سربازی رفته و لازم نیست من غصه بخورم که دو سال نمی بینمش :)


جی هیون وو دو روز پیش خدمت سربازیش رو تموم کرد و در حالیکه با دندانهای سیم کشی شده در جمع خبرنگاران و طرفدارهاش حضور داشت جوابهای خیلی مبهمی در مورد رابطه اش با " یو این نا" داد. اون در جواب به این سوال که " آیا هموز رابطه اش با یو این نا برقراره؟" گفت : " خب ، جواب دادن به این سوال یه کم سخته". چیزی که همه از جواب اون برداشت کردند اینه که اونها دیگه با هم نیستن اما کمپانی های هر دو اونها بلافاصله این رو تکذیب کردن و گفتن که اونها همچنان با همدیگه هستن و تنها دلیلی هم که " یو این نا" در مراسم استقبال " جی هیون وو" شرکت نکرده این بوده که از قبل برنامه کاری داشته.
جی هیون وو قراره به زودی در یک سریال به اسم " عاشقان ترات" بازی کنه  که یک کمدی رمانتیکه و در مورد یک موزیسین نابغه است که به قهرمان زن داستان کمک می کنه تا خوانندۀ سبک " ترات" بشه. نقش مقابل اون هنوز مشخص نیست ولی زمزمه هایی هست که " آی یو" (مرد زیبا) قراره این نقش رو بازی کنه.


پارک کی وونگ ( ماسک عروس، خانه شلوغ 2 ) امروز یعنی هشتم ماه می سربازی خودش رو شروع کرد. اون قراره بعد از دورۀ آموزش پایه به عنوان افسر پلیس سربازیش رو ادامه بده. من قبلاً پارک کی وونگ رو در یک سریال که اسمش یادم نیست و اون نقش دومش رو بازی می کرد دیدم و خیلی شناخت زیادی ازش ندارم. بنابراین برای اولین بار از رفتن به سربازی یک هنرپیشه ناراحت نشدم!  ولی به هر حال امیدوارم که این دو سال سربازیش به خوبی و سلامتی به پایان برسه.


ای جون هیوک حدود یک ماه و نیم پیش خیلی بی سر و صدا از سرباری برگشته. ای جون هیوک همون دادستان جذاب و کاریزماتیک سریال " شکارچی شهر" بود و کسی بود که این سریال رو خیلی قشنگتر کرد. اون بازیگر خیلی خوبیه و یادمه هربار در سریال شکارچی شهر توی صحنه بود، اون صحنه رو ازآن خودش می کرد و کاری می کرد که شما بجز اون به هیچ چیز و هیچکس دیگه توجه نکنید. امیدورام به زودی ای جون هیوک رو در یک سریال و در نقش اول ببینیم. واقعاً لیاقت نقش اول بازی کردن رو داره.

۹ نظر:

  1. شیرینا فک کنم کم کم باید یه قسمت از وبلاگتو به اخبار سربازی اختصاص بدی:))
    من دیگه برم بخوابم

    پاسخحذف
  2. هاها، آره باید حتما همین کارو بکنم، از بس که همه هی تند تند دارن میرن سربازی!! :))

    پاسخحذف
  3. سلام شیرینا جونم
    یعنی جی هیون دیگه با دوست دخترش نیست از اولش هم دختره بی خیالش بود .ولی پست هایی را که می زاری دوست دارم هر کدوم یک نوآوری داره راستی خیلی خوب می شه اگر در زمینه کارت هم همین طور خلاق باشی

    آخر هفته هروز 4 ساعت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آره حیف شد. دوست داشتم با هم بودن. این هنرپیشه ها احساسات رمانتیک آدم رو می ریزن به هم! والا بخدا! :))
      مرسیییییی که فکر می کنی خلاقیت دارم. ذوق مرگ شدم :))
      خلاقیت البته در اسمهایی که تو میذاری موج می زنه. هر روز منتظرم ببینم امروز چه اسمی داری:))

      حذف
  4. مرسی دوست جونم
    راستی می دونی دلیل اینکه من این اسم ها را می ذارم چیه آخه من قبلا معتاد به سریال های کره ای بودم اصلا واژه معتاد را سرچ کردم تا به وب تو برخوردم اما حالا یک کم عملم ضعیف شده به خاطر همین هروز به تو گزارش می دم که حال و احوالم چطوره هه هه
    یک سئوال این عکسی که بالای وبلاگت است از سریال صدا تو می شنوم است ؟
    هرروز 2 تا سه ساعت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هاهاها! وبلاگ من اینجا نقش مرکز بازپروری رو داره! :)))
      آره عکس همون سریاله، دو هفته است می خوام عوضش کنم ولی حوصله ام نمیشه :)

      حذف
  5. سلام
    وای خدا من دیگه می خوام از دست خودم، خودم رو بزنم دیشب با دور تند سریال صدا تو میشنوم رو نگاه کردم خیلی معمولی بود بعد خواستم سریال ماه در آغوش خورشید رو شروع کنم که حدود 5دقیقه دیدم هی دلم قیری ویری می رفت که دوباره کافه پرنس رو نگاه کنم دفعه سومه که دارم نگاه می کنم خلاصه ماه و خورشید رو در آوردم و کافه پرنس رو دوباره شروع کردم حالا ساعت چند ساعت 11 شب تا ساعت 2:20 دقیقه نصف شب نشستم سرش، خودم رو فحش می دادم و نگاه می کردم (آخه من باید ساعت 5:30 صبح بیدار بشم و ساعت 6 بروم سر کار)وای عاشق این سریالم هم دختره هم پسره خیلی باهم خوب یازی کرندددددددددددددددد نمی دونم این چه تبی که من رو گرفته امروز برم ادامه کافه پرنس رو ببینم .راستی این دو تا هنرپیشه باهم تیک وتاک نمی زدند؟؟؟

    معتاد ولی به بعضی چیزهای ناب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کافی پرینس فوق العاده است...
      این دو تا متاسفانه هیچوقت با هم نبودن. ولی من یه مصاحبه از یون اون هه ( دختره!) خوندم که توش گفته بود " گونگ یو" ( پسره!) رو از همه همبازیهاش بیشتر دوست داره :)

      حذف
    2. ایول مرسی می دونی که من تو اسم مشکل دارم دیگه می نویسی دختره وپسره خیلی باحال بود .

      حذف