۱۳۹۳ خرداد ۲۴, شنبه

باز هم عکسهای پشت صحنه سریال چشمان فرشته :)))

تالاپ تالاپ تالاپ! این صدای ضربان قلب من با دیدن این عکسه

سریال محبوب و دوست داشتنی من فردا تموم میشه و من از دوشنبه فقط آهنگ " پیچک" آقای ابی رو با کمی دخل و تصرف برای " پارک دونگ جو" بهترین شخصیت مرد کل سریالهای کره ای که دیدم می خونم ( با آهنگ بخونید!):

حالا دیگه تو رو دیدن خیاله
دل اسیر آرزوهای محاله
غباره پشت مانیتور میگه رفتی!
ولی هنوز دلم باور نداره...
حالا راه تو دوره ( البته از اولش هم دور بود، ایران کجا، کره کجا!)
دل من چه صبوره
کاشکی بودی و می دیدی 
زندگیم چه سوت و کوره...














Source: soompi

۶ نظر:

  1. سلام عزیزم
    حالا چرا محال باشه(دوباره دیدنش رو میگم)بزودی سریال بعدی.....انشالله یه نقش باحال دیگه اجرامیکنه،ممنون بابت عکسها

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام طرلان جونم:)
      :))) نه آخه " پارک دونگ جوی" جدید رو دیدن محاله و گرنه " ای سانگ یون" عزیزم رو که امیدوارم به زودی زود دوباره ببینم :)
      راستی دارم دوباره " دخترم سویونگ" رو می بینم. دفعه پیش اصلاً با دقت ندیدمش، اما این بار با یک اشتیاقی صحنه های " ای سانگ یون" رو می بینم که حد نداره :))

      حذف
    2. دوباره سلام عزیزم
      تازه به حال وروز من افتادی!!!!!!!! :):):):) خوشبختم :)
      "دخترم سویونگ"که قشنگ بود،بنظرمن که اصلا خسته کننده نبود،من علیرغم اینکه گفته بودی :"جونگ ای الهه آتش " خیلی قشنگ نبوده(درکمال احترام به حرفهات) دیگه طاقت ندارم،هرقدر هم
      موضوع سریال نفله باشه،بخاطر ای سانگ یون باید ببینمش،حالا تا چشمان فرشته زیرنویس بشه و ببینمش،فعلا بااین سرمو گرم میکنم،جدیدا از "ای ته گون"هم خوشم اومده،(بعدازدیدن گانگتوی کبیر)تازه پرنده زمستانیشو تموم کردم،قصددارم "خانواده جواهریا بقولی:رویاهای شیشه ای" روهم بگیرم،تا سریال جدیدش با "پارک هان بیول"تموم بشه،درحال حاضرهم دارم "دکترخوب "رومیبینم،دوقسمتی که دیدم قشنگ بود،اگه ندیدی،ببین...درمورد اون سریالایی هم که اسم بردم اگردیدی یا چیزی در موردشون شنیدی،باکمال میل نظرت رو میپذیرم......واااای چقد حرف زدم،ببخشید،قربانت:طرلان

      حذف
    3. سلام طرلان جونم:)
      واقعاً حسابی گرفتارش شدم، با عرض معذرت از خواجه حافظ شیرازی باید بگم:
      ببرد از من قرار و طاقت و هوش ای سانگ یون سنگین دل سیمین بناگوش :))))
      من از این سریالها فقط همون خانواده جواهر رو دیدم. خیلیییی وقت پیش، یادمه یه کانالی فارسی نشونش می داد بعد من خوشم اومد ازش رفتم خریدمش. بد نبود. عاااشقش نبودم ولی خوب بود. اگه " الهه آتش" قشنگ بود حتماً بهم خبر بده که منم ببینم. دوری از ای سانگ یون خیلی سخته ؛)))
      البته باید بگم : " اوری سانگ یون اوپا " یعنی سانگ یون اوپای من :)))

      حذف
  2. سلام شیرینا
    واقعا پارک دونگ جو بهترین مرد سریال های کره ای بود،اصلا این پسر فرشته بود.دلم خییییییییییییلی براش تنگ میشه:((((((((
    من قسمت آخر سریالو گذاشتم بعد از امتحانام ببینم.
    و تابستون حتما ی بار دیگه و شاید چندبار سریالو از اول ببینم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دونگ جویاااااا ؛)
      قسمت آخرش خوب بودا ولی می توتست خیلییییی بهتر باشه. نویسنده خیلی سو وان رو این آخریا بد کرده بود...
      من که حتما حتما چند بار دیگه این سریال رو می بینم :))
      امیدوارم امتحانات خوب بشن عزیزم :)

      حذف