۱۳۹۳ خرداد ۱۵, پنجشنبه

عکسهای پشت صحنه سریال چشمان فرشته ( دوباره!)


من همین الان نوشتۀ اتفاقات بعدی سریال در قسمت 17 رو خوندم و خیلیییییییییییییییی عصبانیم! خیلی! به نظر می رسه نویسنده سریال تصمیم گرفته ما رو تو دریای اشکی که می ریزیم غرق کنه!! امیدوارم حداقل یه تیوب نجات برای شخصیتهای اصلی سریالمون فراهم کرده باشه که بتونن خودشون رو از این همه ناراحتی نجات بدن و آخرش بتونن به خوبی و خوشی با هم زندگی کنن... :(
نویسندۀ محترم سریال! یعنی اگه آخر این سریال رو بخوای بد تموم کنی خودم با پای پیاده هم که شده میام کره و حسابتو می رسم!! آراسویو؟!!
طبق معمول ازتون می خوام که  اگرسریال رو هنوز شروع نکردید این عکسها رو نبینید چون سریال براتون بی مزه میشه...
همچنین با کلیک روی عکسها می تونید اونها رو در اندازۀ بزرگ ببینید.













 Source: Soompi



۶ نظر:

  1. سلام شیرینا
    وای من تحمل پایان تلخ برای این سریال ندارم،شهر بی رحم تونستم تحمل کنم ولی اینو نه نههههههههههههه نمیشه:(
    اگه اخرش بد تموم شد منم باهات میام کره با هم بریم حساب نویسنده رو برسیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قسمت 17 رو دیدی؟ اونو که دیدم، با وجودیکه خیلی غم انگیز بود ولی به کم خیالم راحت تر شد . فکر کنم آخرش بد نباه. فقط خدا کنه زودتر این جریانات اعصاب خوردکن تموم شه که دوباره دونگ جو و سو وان بامزه و خوشحال خودمونو ببینیم :)

      حذف
    2. 17 و 18 رو دیدم،بالاخره این دوتا یکم روی آرامشو دیدن.وقتی بهش فک میکنم که هفته دیگه سریال تموم میشه میبینم دلم خییییییییییییلی برای سو آن و دونگ جو تنگ میشه:((

      حذف
    3. آره، فقط خدا کنه سو وان دوباره دونگ جو رو تنها نذاشته باشه... این پسر واقعاً فرشته است، خدا نصیب کنه ؛)
      منم خیلیییییی ناراحتم که هفته دیگه تموم میشه، بعدش چه کار کنیم؟ :(

      حذف
  2. سلام شیریناجان
    بابا عصبانیتت برطرف شد مطلب جدید بذاردیگه لطفا....مردیم از خماری :):):)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام طرلان جونم
      هاهاها، کلی خندیدم :) بخدا سرم خیلی شلوغ بود تو این هفته و احتمالاً تا اواسط هفته اینده هم همینطوریه... ولی چشم به زودی یه پست جدید می نویسم :)

      حذف