۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

عکسهای پشت صحنه سریال چشمان فرشته

همونطوری که حتماً تا الان متوجه شدید، سریال چشمان فرشته یکی از شدیدترین اعتیادهای من تا به امروزه. این سریال در کمال سادگیش فوق العاده شیرینه و من عااااشقانه دوستش دارم. تا الان که 12 قسمتش پخش شده حتی یک لحظه نداشته که من ازش لذت نبرده باشم و به همین دلیل فوق العاده به این کارگردان و نویسنده اطمینان پیدا کردم و تقریباً مطمئنم که من رو نا امید نمی کنن. درست اطمینان پیدا کردم، نه؟ خواهش می کنم اعتماد من رو خدشه دار نکنید. خواهش می کنم. چه بال! 
یه سری از عکسهای پشت صحنه این سریال رو براتون اینجا میذارم. امیدوارم ازشون لذت ببرید.( چون عکسها زیادن اونها رو درسایز کوچیک گذاشتم ولی اگه روشون کلیک کنید بزرگ میشن.)













در ضمن کانگ هانول دوست داشتنی با اون صدای لطیفش یکی از ترانه های این سریال رو خونده که اولین بار در قسمت 12 پخش شد. این اهنگ رو می تونید از لینک زیرگوش کنید :)

۲ نظر:

  1. سلام شیرینا.مرسی از عکسایی که گذاشتی.
    وای این سریال که هر چی جلوتر میره بهتر و عااااااااالی تر میشه.من که قسمت 11 و 12 خییییییییییییلی دوست داشتم.

    پاسخحذف
  2. سلام عزیزم، خواهش می کنم :)
    واقعاً راست میگی. هر چی میگذره بهتر میشه. من قبل از دیدن هر قسمت کلی استرس دارم که نکنه سریال خراب شه ولی هر بار سورپرایز میشم از بس که همیشه عالیه...

    پاسخحذف