۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۶, جمعه

اخبار سریالهای کره ای، ورژن (ضد) عشقی!

این عکس یه کوچولو به این پست ربط داره!
این هفته کلی اتفاقات عشقی و ضدعشقی در دنیای بازیگران کره ای اتفاق افتاد که باعث شد یه عده از طرفدارها خوشحال بشن و یک عده ناراحت. بریم سراغ اونها:

روابط ضد عشقی:

جی هیون وو و یو این نا:
خوب این البته تقریباً خیلی مشخص بود. اون جوابی که جی هیون وو در کنفرانس خبری بعد از بازگشتش از سربازی در مورد رابطه اش با یو این نا داد به نظر من خیلی واضح این مساله که اونا جدا شدن رو بیان می کرد. این خبر برای من و سایر طرفدارهای سریال " مرد ملکه این هیون" خیلی غم انگیز بود. حالا دیگه چطوری می تونیم این سریال رو دوباره ببینیم؟:(
درسی که بقیه هنرپیشه ها باید از این جدایی بگیرن اینه که درست قبل از رفتن به سربازی، در حالیکه مجبورن دو سال از عشقشون دور باشن دوست دختر نگیرن. صبر کردن تو دنیای فیلمی با صبر کردن تو دنیای واقعی خیلی فرق داره و اکثر این روابط بخاطر این دو سال دوری از هم می پاشن. نمونه قبلی این جدایی " چوی جی وو" ( خانه دار مشکوک) و " ای جین ووک " ( نه، سفر نه باره زمان) بودن که بعد از پایان سربازیِ ای جین ووک اعلام کردن که جدا شدن. همینجا به همۀ طرفدارهای " ای سونگی" که از رابطه اش با " یونا" خوشحال نیستن این مژده رو بدم که سونگی هنوز سربازی نرفته پس جای امیدواری هست! :)


 کیم بوم و مون گون یانگ :
کیم بوم و مون گون یانگ هم بعد از حدود شش ماه که با هم بودن اعلام کردن که رابطه شون تموم شده. البته اگه گفته " ای مین هو" که گفته بود کیم بوم رفتارش نسبت به " مون گون یانگ" درست مثل رفتار " کیم تان" به " اون سانگ " در سریال وارثان بوده حقیقت داشته باشه، به مون گون یانگ کاملاً حق میدم که این رابطه رو تمام کنه!! البته ما نمی دونیم دلیل اصلی جدایی اونها چی بوده ( این رو هم در نظر بگیرید که ما نه سر پیازیم نه ته پیاز ، پس به ما چه ربطی داره؟!) ولی خب اینکه آدم درست در شروع یک رابطه تمام حرکاتش زیر نظر باشه خیلی سخته. به هر حال ما برای هر دو آرزوی موفقیت می کنیم.


 کیم وو بین و یو جی آن
حتماً دارین از خودتون می پرسید که یو جی آن کیه؟ سوال درستیه. برای ما که فقط سریالهای کره ای رو دنبال می کنیم افرادی که خارج از این حیطه معروف هستن نا شناخته ان. یه تحقیق کوچولو به من گفت که " یو جی آن" یک مدله و قبلاً با کیم وو بین -که جالبه بدونید اول مدل بوده بعد هنرپیشه شده- توی چند تا پروژه های عکسبرداری کار کرده. اونها تقریباً نه ماه پیش، همزمان با پخش سریال وارثان اعلام کردن که با همدیگه هستن و به تازگی اعلام کردن که جدا شدن. طرفدارهای کیم وو بین از اینکه اوپای عزیزشون دوباره مجرد شده فوق العاده خوشحالن!


ای سانگ یون و نام سانگ می
ای سانگ یون و نام سانگ می در سال 2010 در هنگام بازی در سریال " زندگی زیباست" عاشق هم شدن. اونها دردسامبر سال 2012 اعلام کردن که از هم جدا شدن. چرا من باید یک خبر ضد عشقی مربوط به دو سال پیش رو الان اعلام کنم؟؟ چون که من تازگیها عاشق ای سانگ یون شدم و از اینکه اون در حاضر با هیچکس نیست خیلییییییییییییییییییییییییی خوشحالم!!:)) امیدورارم خبر بعدی که در مورد ای سانگ یون میدم تیترش این باشه : " ای سانگ یون با شیرینا دانای کره ای ازدواج کرد!" هاهاهاهاها ( نه واقعاً فکر نمی کنید ما زوج خیلی دوست داشتنی میشیم؟!!!)

روابط عشقی:


 جو جی هون و گا این
باز هم حتماً دارین می پرسید که " گا این " کیه؟ باید بگم که " گا این" خواننده یک کروه کره ایه به اسم " Brown eyed girls" که بسیار معروفن و معمولاً سوژه های متفاوتی برای ترانه هاشون انتخاب می کنند. جو جی هون و گا این حدود هشت سال با هم دیگه دوست معمولی بودن و بعد از اینکه جو جی هون در آخرین ترانۀ تکی " گا این" به اسم " F### you" بازی می کنه این رابطه دوستی اونها تبدیل به یک رابطه عشقی میشه. این ترانه در مورد تجاوز هست و ویدئوش خیلی - امممم چه جوری بگم؟- خیلی مورد داره!! ( این ویدئو برای افراد زیر 19 سال ممنوع اعلام شده). اما کمیستری این دو نفر توی این ویدئو فوق العاده است....  


هان گا این و یون جونگ هون
این خبر البته یک کم قدیمیه. اما خوب من منتظر یک فرصت خوب بودم تا این خبر رو بنویسم و به نظرم رسید اینجا جای خوبیه. هان گا این ( آغوش ماه برای خورشید) و " یون جونگ هون" ( دادستان خون آشام) بعد از نه سال ازدواج دارن بچه دار میشن و خیلی از این مساله خوشحالن. اونها در سال 2003، در هنگام بازی در سریال " دستمال زرد" عاشق هم شدن و در سال 2005 وقتی هان گا این 23 سالش بود و یون جونگ هون 26، با هم ازدواج کردن و یکی از عشقولانه ترین زوجهای کره ای بودن. امیدواریم همیشه شاد و خوشحال و عشقولانه باشن:) 

۸ نظر:

  1. سلام
    ظاهرا تنها زوج کره ای که عشقشون به سریالاشون شباهت داشت (هان گااین و یون جونگ هون) بودن .بقیه برخلاف ادعاهای نویسنده ها تو سریالا
    فقط بخاطر سرگرمی بایکی رفیق میشن بعد چندماه راحت جدا میشن،البته ای سانگ یون مدت رابطش طولانی تربود( ♡☆☆☆)
    تازه بهتر که جداشدن اصلا به هم نمیومدن(توسریالش هم من که ندیدم ولی میگفتن کمیستری شون خوب نبوده) ایضا کیم بوم ومون گیونگ یونگ
    اونام زیاد بهم نمیخوردن(البته ازنظرمن)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقاً همینه، البته من اگه جای این افراد بودم انقدر زود رابطه رو به همه نمی گفتم. آخه اینطوری خیلی بده، دو ماه با همن، همه هم می دونن بعدش جدا میشن.... خیلی خوشحالم ای سانگ یون با کسی نیست :)))

      حذف
  2. سلام
    شیرینا این برای بار سومه که دارم برای این پستت نظر میدارمو منتشر نمیشه،نمیدونم مشکل از چیه.
    این بازیگرا هم ک شروع نکرده کات میکنن.
    عزیزم فقط عشق بین پارک دونگ جو و یون سو آنو عشقست(قلب)(قلب)(قلب)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلااااام عزیزم
      این وبلاگ من بعضی وقتها خیلی اذیت می کنه، ببخشید :(
      اوه پارک دونگ جو♥♥♥♥
      من خیلی استرس گرفتم واسه این هفته، همه اش می ترسم نویسنده بخواد جداشون کنه :((

      حذف
  3. وووووووووبت عالیه عزیزم خودت عالی تری:)))))))))) من تازه وبتو پیداکردم وعاشق پستات شدم شیرینا جونم

    از طرف sssara

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام عزییییزم
      خیلییییی خوشحال شدم که از وبلاگ چرت و پرت من خوشت اومد :)))
      امیدوارم بازم به اینجا سر بزنی:)

      حذف