۱۳۹۳ خرداد ۷, چهارشنبه

جوایز هنری بِکسانگ




جوایز بِکسانگ (Baeksang Awards) در حقیقت مهمترین جوایز کره ای هستن. اولاً این جوایز هم فیلمها رو دربر می گیرن و هم سریالها و در ضمن سریالهای تمام شبکه های تلویزیونی اعم از شبکه های ملی و کابلی در اون جایزه می گیرن. امسال اما نامزدهای این جوایز فوق العاده بد انتخاب شدن و من واقعاً دلیل این انتخاب افتضاااح نامزدها رو نمی دونم. به عنوان مثال سریال بی نظیری مثل " شهر بی رحم" در هیچکدوم از رشته ها نامزد نشده بود و سریال لوس و بی مزه ای مثل " دکتر خوب" در کلی از رشته ها نامزد بود و یا اینکه  " کیم هی اِ " با اون بازی فوق العاده اش در سریال " رابطۀ عاشقانه پنهانی" نامزد نشده بود...
بگذریم... بریم سراغ برنده های سریالها ( من کل نامزدها در هر رشته رو هم نوشتم و برنده رو به صورت  bold کردم) :

بهترین بازیگر مرد جدید:

کیم سونگ کیون (پاسخ به 1994)
بارو (هدیۀ خدا- 14 روز)
پارک سو جون (کلمات دلگرم کننده)
جانگ وو (پاسخ به 1994)
چوی جین هیوک (کتاب خانواده گو)
بهترین بازیگر زن جدید:
کیونگ سو جین (اون هی)
دو هی (پاسخ به 1994)
بک جین هی (امپراطریس کی)
سون یئو اون (زنی که سه بار ازدواج کرده)
هان گرو (کلمات دلگرم کننده)
بهترین بازیگر مرد:
 کیم سو هیون (تو که از ستاره ها اومدی)
یو آه این (رابطه عاشقانه پنهانی)
ای جونگ سوک (صدایت را می شنوم)
جو جه هیون (جونگ دو جون)
جو وان (دکتر خوب)
بهترین بازیگر زن:
گو آرا (پاسخ به 1994)
کیم جی سو(کلمات دلگرم کننده)
کیم هه سو (ملکه اداره)
ای بو یانگ (صدایت را می شنوم)
جون جی هیون (تو که از ستاره ها اومدی)
بهترین فیلمنامه:
کیم جی ووک (کوسه)
پارک جی اون (مردی از ستاره ها)
ای وو جونگ ( پاسخ به 1994)
جونگ سونگ جو (رابطۀ عاشقانه پنهانی)
ها میونگ هی (کلمات دلگرم کننده)
بهترین کارگردانی:
کیم مین سو (دکتر خوب)
شین وون هو (پاسخ به 1994)
آن پان سوک (رابطۀ عاشقانه پنهانی)
جانگ ته یو (تو که از ستاره ها اومدی)
جو سو وون (صدایت را می شنوم)
 بهترین سریال:
دکتر خوب
صدایت را می شنوم
رابطۀ عاشقانه پنهانی
تو که از ستاره ها اومدی
پاسخ به 1994
(دکتر خوب؟؟؟؟ واقعاً؟؟؟؟؟)
بهترین ترانه:
Roy Kim – Seoul, This Place (Reply 1994)
Lyn  – My Destiny (My Love From The Star)
Sung Si Kyung – To You (Reply 1994)
Ailee – Tears Stole My Heart (Secret)
Lee Chang Min – Moment (Heirs(
اومو!  Love is the moment هم نامزد بوده!! من هیچ حرفی برای گفتن ندارم!!
محبوبترین بازیگر مرد (هر بازیگر مردی که فکرش رو بکنید توی این رشته نامزد بوده!) : کیم سو هیون
محبوبترین بازیگر زن ( هر بازیگر زنی که فکرش رو بکنید توی این رشته نامزد بوده!) : پارک شین هه
جایزه خوش لباس ترین فرد ( اینم شد رشته؟!!) : کیم هی اِ و ایم شی وان
جایزه خوش لباس ترین فرد از نظر مجله  instyle: جون جی هیون
جایزه دِسانگ ( مهمترین جایزه) : جون جی هیون
چوی جین هیوک
جون جی هیون
کیم هی اِ
ای بو یانگ
گو آرا
جانگ وو
یو جین گو
جونگ اون جی و شین سوک راک
ایم شی وان
جو جه هیون

۶ نظر:

  1. مرسی به خاطر زحمتات،و گذاشتن خبرها :))

    پاسخحذف
  2. من از یه طریق به اعتبارش پس بردم اونم این بود که وارثا جزوش نبود جزوه جوایز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واااای اگه وارثان برنده می شد که دیگه هیچ اعتباری واسه این جوایز نمی موند ؛)))

      حذف
  3. به نظر من کیم سوهیون و جون جی هیون حقشون بود که جایزه ببرن من که عاشق بازیشونم مخصوصا تو از کدوم ستاره اومدی .. شاید سریال خاصی نبود و مشکلات بسار از قبیل متن و کارگردانی داشت ولی بازی قوی این دوتا باعث شد که من تا اخر این سریال و حتی بدون ی لحظه جلو زدن نگاه کنم .. اتفاقا خوشحالم شهر بی رحم جزوشون نبود چون سریال بسیار اغراق شده ای بود و من سریال و بزور و با فوروارد نگاه کردم به صرف اتمام فیلم , ی کپی کامل بود از ده ها سریال امریکایی و حرف جدیدی برای گفتن نداشت , البته این موضوع تو سریال های کره ای زیاد به چشم می اد , ولی خوب همه می دونیم سریال کره ای و هندی محتواش چیه ... ولی وقتی می خوان ی کار خوب ارایه بدن اینجا کپی دیگه معنایی نمیده ... و بهتر همون اصول سرگرمی همیشگی و طی کنن

    پاسخحذف