۱۳۹۳ خرداد ۶, سه‌شنبه

دوباره و دوباره عکسهای پشت صحنه سریال چشمان فرشته


آیگوووو! چشمان فرشته این هفته خیلی چشمای همه رو اشکی کرد ولی همچنان بی نهایت دوست داشتنیه... می دونم اونای دیگه هم که مثل من اشتباه کردن و این سریال رو همزمان نگاه می کنن بیصبرانه منتظر قسمت بعدین. ولی متاسفانه باید برای دیدن قسمت بعدی کلی صبر کنیم :((
 این عکسهای پشت صحنه رو گذاشتم تا اقلاً یه کم تحمل این چند روز برامون راحت تر باشه. مثل دفعۀ پیش بازم تکرار می کنم که اگر این سریال رو شروع نکردین این عکسها رو نگاه نکنید و الا سریال براتون خیلی بی مزه میشه. 
و دوباره اینم میگم که اگه روی عکسها کلیک کنید می تونید اونها رو در اندازۀ بزرگ ببینید.


  
  

  





Source: Soompi
لینکهای مرتبط:

۴ نظر:

  1. سلام شیرینا،من با اینکه همیشه برای دیدن قسمتای جدید لحظه شماری میکنم ولی خوشحالم که سریالو همزمان دارم میبینم،آخه یه کیف دیگه داره همزمان دیدنش.
    وای تو قسمت 14 از دست جی وون خییییییییلی اعصابم خرد شد هی میاد تو دل بچه رو(دونگ جو)خالی میکنه:((

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلاااام عزیزم
      آره منم خیلی خوشحالم که همزمان دارم می بینمش ولی آخر قسمت 14 که دیدی خودت چی شد، انقدر نگرانم کرده که نگو... دیگه اصلاً صبر و قرار ندارم!!
      جی وون و مامانش باید هر دو برن پی کارشون. از هر دو تاشون خیلی بدم میاد. یک ساعت مین سو واسه جی وون توضیح داد که سو وان بدون دونگ جو نمی تونه خوشحال باشه بعد پسرۀ خنگول میره اون چرت و پرتها رو به دونگ جو میگه و به قول خودت تو دل بچه رو خالی می کنه! دلم می خواست دونگ جو یک مشت می زد تو صورتش!!

      حذف
  2. سلام ،بابا دلمونو بردین،بس که تعریف این سریالو کردین،ولی من سرم کلاه نمیره،صبرمیکنم تموم شه بعد میبینم،یک هفته صبرکنم تا قسمت بعد بیاد دیوونه میشم. :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام طرلان جونم، نمی دونی اخه چقدر قشنگه...:)) ولی منم همه اش منتظرم که تموم شه و شما ببینیش، ببینم نظرت در موردش چیه :) مطمئنم اندازۀ ما ازش خوشت میاد :)

      حذف