۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

جونگ ایل وو،جونگ ایل وو ،جونگ ایل وو و بازم جونگ ایل وو



مجبورم یه چیزی رو اعتراف کنم: من عاشق جونگ ایل وو هستم! خیلی سعی کردم کامل به پارک شی هو وفادار بمونم اما دست روزگار( دست روزگار اینجا یعنی همه سریالهای جونگ ایل وو! ) نذاشت. شی هو اوپا، میانه!( میانه: یعنی معذرت می خوام).چومّال،چینجا میانه! آخه از یه دختر چه انتظاری می تونید داشته باشید وقتی که هر بار جونگ ایل وو لبخند می زنه قلبش ذوب میشه.هر بار جونگ ایل وو اخم می کنه قلبش ذوب میشه.هر بار جونگ ایل وو اشک تو چشماش میاد قلبش ذوب میشه...
آخه به این عکسها نگاه کنید.واقعا میشه این فندق رو دوست نداشت؟!

لبخند:

جونگ ایل وو در 49 روز

جونگ ایل وو در سریال چرت و پرت بانوی زیبای من

جونگ ایل وو در خورشید و ماه،تنها دلیلی که من حاضر شدم سریال رو تا آخر ببینم

جونگ ایل وو در سریال محبوب من رشته فروشی گل پسر


جونگ ایل وو در سریال بازگشت ایلجیما

لبخند کامل!










لبخند شیطون


جونگ ایل وو در نقش خوش تیپ ترین فرشته مرگ در 49 روز





اخم!









چشم اشکی









چشم خیلی اشکی!







در حال نگاه عاشقانه











هاه! همین الان که من این پست رو گذاشتم پارک شی هوی عزیزم عکسهای جدیدش رو توی توییترش آپلود کرد.مثل اینکه شی هو اوپا بی وفایی کوچولوی من روفهمید و با این کارش از طریق کائنات به من گفت که بهتره وفاداریمو کامل حفظ کنم! باشه اوپا.من هنوزم شما رو بیشتر از جونگ ایل وو دوست دارم.سارانگ هه!

۳ نظر:

  1. عزيزم من وفادار به شيهو ميمونم هيچكي نميتونه جاي اونو پركنه ، شما هم ثابت قدم باش ، فايتينگ

    پاسخحذف
  2. شیرینا جون بازگشت ایلجیما رو دیدی؟ چطوره؟

    پاسخحذف